Gå til innhold

opptatt av pappas tiss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente på 4 år som er opptatt av pappas tiss. Hun snakker om den, har til og med tegna den. Pappaen på sin side, er veldig sjenert, og liker ikke at vesla hans på 4 år skal se han naken.

Er det normalt at små jenter er opptatt av guttetisser/mannetisser? Er det noen andre som har opplevd lignende?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 jenter, og hun yngste på snart 4 er opptatt av pappans utstyr. Også her er pappan veldig sjenert, og det er litt av "problemet" tror jeg - for det gjør det ekstra spennende.

Jeg har blitt fortalt at når jeg var liten gikk jeg rundt å snakket om hvor stor tiss pappan min hadde, til alt og alle. Ikke spesielt festlig for mine foreldre.

Jeg tror ikke det er særlig uvanlig. Og forhåpentligvis er det en av mange faser som de skal gjennom og som går over...

Skrevet

Vil tro dette er helt normalt.

Har selv en gutt på 5 år som er veldig opptatt av mammatiss og pappatiss. Han dusjer sammen med pappa innimellom.. Tidligere var det mye snakk om pappa sin tiss, men etter at de begynte å dusje sammen sier han ingenting.. det er liksom helt naturlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...