Gå til innhold

Jeg har vært på UL i dag:))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå så bra!! Så ikke så mye på bildet, men at hjertet slår, det lover godt! Gratulerer :)

Var det vi som var like langt på vei? Så testen din, min viste også gravid 2-3 :)

Prøver iherdig å ringe legen min nå, men de har visst lunch! Typisk..

Jeg vil vite hvor langt jeg er på vei, og kanskje jeg får se samme bilde og et bankende hjerte slik som du så :D

Skrevet

Ja dette var godt. Ale ble plutselig så virkelig:) Men for en deilig følelse!:)

Mulig vi er like langt på vei, men vet du hvor langt du er på vei? Hmm er jo kjekt å få vite det da:) Håper du får tak i legen din kjapt;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Alltid en hyggelig beskjed og få at alt er som det skal vere!! :-)

Jeg er 6+4 så vi er ganske likt på vei! :-) Artig :-) Fikk du noe mål? :-)

Skrevet

Han sa at spira var 4 mm:) Hehe er ikke store greiene altså!:)

Skrevet

Så koslig :-) Deilig og vite at det vokser noe inni deg, tenk at det lille der skal bli et spedbarn på noen kilo! utrolig :-) Sitter dag og natt og leser om barnets utvikling :-) Du var fra Ålesund var du ikke?

Skrevet

Nei jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei ennå! Men fikk tak i legen nå og fikk time på torsdag, såå lenge til.. Menmen :)

Skrevet

løyg visst litt,spira mi er 6+4 jeg ligger vel 2 uker foran i prinsippet :-) er bare jeg som er helt lost i hodet idag :-p

Skrevet

Gratulerer så mye!! Herlig følelse å se den lille, sprell levende bønna:)

Skrevet

såååå kjekt=D jeg skal i morra=s kvir meg en smule da men, får se, håper virkelig at jeg får se et bankende hjerte denne gangen...er 6+6 i dag så 7+0 i morra.....grugleder meg er vel det rette ordet...

Skrevet

gratulerer så mye :)

jeg skal også på ul på fredag, for å se at ting er i orden, og for å få vite hvor langt jeg er på vei. regner med jeg er rundt 6 uker jeg også.

men, kunne du ha utvendig ul, eller var det innvendig? greit å vita hva jeg går til :)

Skrevet

aner ikke hva HI har hatt, men jeg skal ha innvendig iallefall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...