:) ! Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Når jeg våknet tidlig i dag merket jeg at noe var anderledes.. Jeg gikk på do, og joda der var det blod i trusa og når jeg tørket meg! Brunt blod vel og merke, men uff nå er jeg kjempe redd.. Noen som har hatt dette som det har gått bra med ?? Vært hos legen i dag, tatt hcg prøve, skal ta ny på onsdag for å se om det stiger. Har ny legetime på torsdag! Ble også sykmeldt Jeg blør jo fortsatt, men er ikke sånn kjempe mye!
<3guttemamma<3 Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Brunt blod er vel det som ikke er noe å bekymre seg over, men hadde det vært ferskt der i mot, så hadde jeg kanskje blitt litt nervøs. Viss du vil kan du ringe legekontoret og høre med dem hva de tror, men mest sannsylig er dette ingenting å være bekymret over:) Jeg var hos spesialist i gyn i dag, og han sa at livmortappen blør veldig lett i sv.skapet, kanskje er det en blødning der i fra? Du får ta det med ro disse dagene til du skal til legen, og så får du ta det opp når du er og tar ny blodprøve. Hvor langt er du på vei forresten? Lykke til:)
:) ! Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er 6+3 i dag. Får håpe det går bra ihvertfall! Takk for svar!
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 jeg blødde frisk blod i min fjerde og femte/sjette uke. men alt så fint ut på UL. så lenge du ikke får sterke smerter, tak i ryggen eller begynner å fossblø, så tror jeg det går veldig bra =)
:) ! Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2009 Nei, jeg har ingen smerter i det hele tatt.. Eneste jeg er kjenner er litt stikkinger hvis jeg trekker magen litt liksom.. men tror egentlig ikke det har noe med blødningen å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå