Gå til innhold

MADDEMOR OG KATTEMOR SIN TRÅD!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vennen!!! Nå savner jeg deg utrolig mye!!!

Hae dere fått flytta inn i huset enda? Gått i ett for oss begge nå. På nyåret skal vi jammen med ta igjen med gode lunsjer og besøk!!!

Dagen på lørdag var helt fantastisk. Har skrevet om det i tråden om at jeg gifter meg. Litt lenger nede på tråden står det en oppdatering på hvordan dagen var hvis du vil lese om den.. Idag er jeg heeelt skutt. Rart når man kan slappe av hvor sliten man egentlig merker man er da!!! tenker dere er utkjørte hos dere iallefall.. Er det lenge til ikm nå? og merket du noe til eggløsninga denne gangen? Stooor klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Gratulerer så mye vennen! Godt å høre at dagen stod til forventningene

selv om koldbordet kom i retur:)

Har du fått slappet godt av i dag eller?

Her er det bare så sinnsykt travlt om dagen. Det er oppussing oppussing oppussing og flytting flytting flytting! Holder på å pakke ut nå og er nok ikke ferdig før rett oppi jula... Men men:) Stor premie i enden av dette så:)

Her har det jaggu vært EL i helga vettu! Gyn tok nok feil.... Hadde positiv test lørdag og søndag og skikkelige el.-smerter i går og masse el.slim. Men denne gangen har el-slimet vært mye mer flytende enn tidligere.... hmmmm.....

Ja ja. Vi har nå lagt inn aksjer vi og håper på det beste:)

Vi får ta oss litt tid til å være sosiale over nyttår. Det har jeg veldig lyst til altså!

Jeg er ikke mye her inne om dagen. ,men kommer sterkere tilbake. Nå må jeg konse om 71 grader nord-finalen snuppa, så vi snakkes!

Stooooooor klem

Skrevet

Dere er sååå flinke asså!!!! og så bra at du hadde el-men det visste jeg du ville få. mer tyntflytende skal jo være bra!!! Krysser alt jeg har for at du får en spire i julegave.....++++++++. Ja følger med på den jeg og. bra han vant.fortjente det mest. Ha en fin kveld. Er ganske så utslitt enda, så snart senga på meg. Stoor nattaklem, og masse lykke til med huset.

Skrevet

Takk takk! Det hjelper på motivasjonen med litt skryt:) Er ganske lei i dag altså... Har holdt på noen dager alene i huset nå og er veldig sliten og litt lei av at jeg ikke får hjelp... Sambo har vært på jobb i hele går og i hele dag og i hele morgen.... Torsdag skal vi på Ikea hele dagen og fredag skal vi forhåpentligvis vaske ut av huset her.....

Når det gjelder EL så ble jeg ikke superoverrasket over positiv test....:) Jeg kjente jo at noe var i ferdm med å skje der nede og visste jo at jeg vanligvis får EL på dag 16-17 på pergo. Men da spørs det om jeg har en bråmodning av eggene mine da siden gyn mente det så alt for lite ut det egget han så... og så får vi jo håpe at jeg ikke har hatt et ras av egg nå da:) he he

Er veldig øm i livmora i dag, men ingen ømme pupper slik som jeg har hatt de siste pp- Er egentlig glad for at jeg ikke har ømme pupper for det gir bare så falske forhåpninger.

Den utfloden var kanskje litt tynn fordi jeg drakk jo hostesaft. DET kom jeg på nå liksom:) ha ha. Tenkte at mange blir jo gravide når de tar hostesaft og i tillegg har jeg ligget med rumpa på pute halve natta og spart på soldatene:) hihi.

Heldigvis har jeg så mye som skjer frem til IKM at jeg rekker ikke å tenke og kjenne etter for mye:) Skal ikke må ikke kan ikke bør ikke teste før IKM nå altså. Kan vel teste 27. desember jeg nå da:) Krysse alt vi har for at det blir min tur på ordntlig denne gangen:)

Hvordan går det med den nygifte da? Har dere det godt nå? Endelig ble det dere to og en nydelig liten spire i magen og greier! VELDIG koselig!!!

er du mye kvalm om dagen eller? Du får bare tenke at kvalme er bra:)

Når er neste UL da?

Savner deg snuppis::)

Stoooor klem!

Skrevet

Hei snuppa mi!! savner deg utrolig masse jeg også. skal si du/dere står på for å bli ferdige. Tenker det skal bli deilig å sette seg ned å skåle med et glass vin???? når dere er ferdige. Krysser fingre for at vinen blir alkoholfri for din del hehe. Er ikke i veldig form for tiden. Har lagt halve gårsdagen og i hele dag pga kvalme. Spyr ikke ofte,men er uggen og brekker meg. Spyr bare av og til. og så er jeg veeeldig trett og litt svimmel. Men er jo bare glad for det!! Skal på ul igjen til mandag, og håper det går like bra denne gangen. Puppene er driiit såre iallefall hehe. Satser på at du kommer snart etter vennen slik at vi kan være hjemme noen mnd sammen m barna våres. Ha en fin kveld. Savner deg. Stooor klem

Skrevet

uff, det er jo kjedelig å være så dårlig form, men så er jo premien desto større i enden:) Krysser fingrene for deg på ny UL til mandag:)

Håper formen din kommer seg mot jul da i alle fall.

Vi satser på å flytte inn i et kaos i morgen, men da får vi i alle fall muligheten til å holde på hele kveldene sammen og da går det seg fortere til. Vi lever i et kaos om dagen uansett, så så lenge vi har sengene på plass skal vi nok klare å få til det meste i løpet av helga:)

Så nå går dagene rasende fort mot IKM og jeg kjenner ingenting:)

Vi får satse på at jeg kommer snart etter vennen:)

Stor klem

Skrevet

OIOIOI!!! Gratulerer med innflyttelsen idag!! Spennende for dere og sønnen å sove på ny plass hehe. Er nok mye bedre å flytte inn og så ta resten ja da kveldene går så utrolig fort, og er jo et stykke å kjøre,særlig på vinterføre.

Her er formen opp og ned, fin, kvalm,svimmel osv. Akkurat slik det skal være. Var hos fotografen og plukket ut forstørrelser og takkekort idag. Bildene var utrolig flotte. Må vente til våren m album da jeg skal ut m 10 000 kun til noen julegaver og 3 forstørrelser vi selv skal ha+takkekorta. Kjempedyrt. Blir nok et stort album og da det blir vanskelig å sortere bildene med en så dyktig fotograf.

Fikk innvilget ledighetstrygd idag. Er sååå deilig å få inn noen penger igjen. Kunne jo ikke begynne å tjene noe mer før nå, og har mista noen tusen da sønnen og ønsket å bo delt. men nå får jeg de pengene tilbake og vel så det. Legen ville sykemelde meg fra januar så da blir jeg sykemeldt ut sv.skapet pga kvalme, og bekkenet mitt. Da vil jeg også ha krav på fødselspenger i stedet for engangsstønad. Så er utrolig letta nå som det økonomiskal har ordnet seg. ha en flott natt i det nye huset., Stooor kos fra meg.

Skrevet

Dytter litt jeg!!!

Hvordan går det med deg? Så du hadde termin her om dagen. En forferdelig dag kan jeg tenke meg. Ser at selv om jeg er gravid er det vondt å tenke på at jeg skulle hatt termin neste mnd, da hadde jeg vært ferdig. Slike ting er vondt langt inni hjerterota, man har jo tross alt mistet barnet sitt, uansett om man har en til på vei er det sårt, men det hjelper selvfølgelig godt.

Har dere begynt å komme i orden der inne? Tenker det er rart å sove i nytt hus!!! Håper dere får slappet godt av i jula. Merker du noe til symptomene da? Håper du kommer etter snart.

Skal på min 2 ul i morgen. Gruer meg. Håper det går bra. Er ca 9+3 idag og har nok av symptomer heldigvis. er myyye kvalm om ettermiddagene, da spyr jeg som regel en gang eller 2. Men det tåler jeg bare alt går bra. Godt å få morgendagendagen overstått.

Ha en flott søndag i det nye huset deres. Stooor klem.

Skrevet

heia:)

har egentlig sånn halveis pause fra BIM om dagen så derfor jeg er så treig å svare.... Det har vært så travelt og er fortsatt travelt, men vi begynner så smått å komme på plass! VELDIG deilig med nytt eget hus altså! Og så var det en vond dag 17. desember ja..... Nå har jeg bare passert 1 av 3 termindatoer jeg...... Det er vondt!

Symptomer leter jeg ikke etter i det hele tatt. Har jo gått på dobbel pergo og da blir jeg bare lurt av disse symptomene. så jeg gidder ikke og vil ikke kjenne etter noe.

IKM er vel 27. desember så vi får se hva den helgen bringer....

UL i morgen kommer til å gå kjempebra vennen! Sikker på at du får se en litren krabat der inne som vinker til mamma:)Du må sende meg en sms etter du har vært der da!Krysser alt jeg har for dere!!!

Stooor klem

Skrevet

God morgen. ja er veldig lite her inne jeg også. Skjønner godt du ikke vil kjenne etter, gjorde ikke det selv sist. bare gi f... en stund nå, så skal du se det går bra. ser det er flere her inne som har hatt pause mnd som har blitt gravide denne mnd. krysser fingre for deg vennen. Skal sende en sms når jeg er ferdig. Stooor klem

Skrevet

har sendt deg en meld. på telefonen snuppa... klem

Skrevet

Hei vennen!

Ført og fremst: GRATULERER med frisk og fin spire!!!!!!!!!!! Her har det altså gått i ett i hele dag og det er først nå jeg har kunnet sette meg ned og trekke pusten i 5 min og ¨å er det jo egentlig på høy tid å finne bingen.....

Skulle ha svart deg flere ganger i dag, men som du skjønner er det stadig noe som har tatt all min tid..... Men nå er jheg her bittelitt i alle fall.

Det var veldig gode nyheter i dag for deg altså! Det gjør meg glad!

Her i gården har jeg hverken tid eller lyst å kjenne etter noe som helst. Innstiller meg bare på å begynne med puregon og dobbel pergo på nyåret. Tar 1 dag om gangen og det som skjer det skjer:)

Vet du, nå er jeg så himla sliten at jeg logger av nettet og finner senga tenker jeg:)

Stooooor klem

Skrevet

Huffamei, stakkars deg. Vet akkurat hvordan det er å stresse inn i nytt hus før jul. Var igjennom d samme foer noen å r siden m 2 små barn. Visste ikke hvilket bein jeg stod på til slutt hehe. Ønsker dere masse lykke til. Du fortjener d aller beste. Stooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...