Anonym bruker Skrevet 14. desember 2009 #27 Skrevet 14. desember 2009 Jeg fant noen fine glasskåler med lokk på Løten-lys. De kostet bare 40 kr. Fyller dem med småsjokolade
solei Skrevet 15. desember 2009 #28 Skrevet 15. desember 2009 JYSK har salg nå. Har kjøpt mange fine telysestaker og flotte lys. Jysk er undervurdert til tusen. Mye fint og billig. Og min erfaring er at kvaliteten er god på lys og slikt. De har og mange søte små lykter!! Jentene mine kjøper alltid presanger der og vennene synes alltid at de får spesielle presanger...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #29 Skrevet 15. desember 2009 Bor du i nærheten av en Søstrene Grene - butikk? Er f.eks. en på Sandvika Storsenter. I så fall er problemet løst! Der er det virkelig billig, og du kan få alt fra lys, pyntegjenstander, skjerf, smykker, hudpleieprodukter til te, kaffe eller gammeldags godteri for den prisen. Anbefaler alle som trenger koselige, rimelige julegaver å gå i den butikken! Har selv kjøpt gaver der mange ganger.
SurferMamma Skrevet 15. desember 2009 #30 Skrevet 15. desember 2009 på Indiska har de mange fine lysestaker/skåler/skrin for den prisen og mindre
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #31 Skrevet 15. desember 2009 Black and white, black design og de aller fleste andre gavebutikker har nydelige telysglass og annet småtteri til den prisen. Ungene kjøpte en nydelig glassengel til bestemor i går, til 49,50.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå