Gå til innhold

Julegave til 50-70 kr.... hva i alle dager får man for det da ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed fra en venninne om å kjøpe gave for ca beløpet som i overskriften som vi venninner skal gi til hverandre i år.

Jeg makter ikke å finne noe som ikke koster over 100 kr og jeg skal kjøpe 4 slike smågaver.

Hva i alle dager skal jeg finne på? Om noen har tips og dele med meg er jeg veldig takknemlig :)

Skrevet

-Flaxlodd

-Vippetang(kjøpte nylig en på parfymelle til 75 kr som de skryter veldig av)

-Et koselig, stort te/kaffe/kakao-krus.

-Bok (paperback) evt. slike småbøker med visdomsord eller søte bilder i.

-Billedramme med bilde av dere venninner sammen.

-Lage noe selv. (Norgesglass med brente mandler, frokostblanding, julegodt e.l) evt. ta e billedramme løs fra glasset, spraymal den i ønsket farge, fest hønsenetting med stiftemaskin på baksida av ramma og heng på søte småting og bilder/utklipp o.l på nettingen med små klyper eller pen tråd.

Skrevet

Eller du kan kjøpe en lottokupong til 40 kroner og 1 skrapelodd til 25. Eller bare skrapelodd =)

Skrevet

Thermokopp

Tøfler (Cubus eller HM)

En fin truse

Body Lotion

Kubbelys

Sokker

En duk fra kid

Hårpynt

Hårbørste

Strømpebukse

Karameller

Lipgloss fra Apotek1

Skrevet

Sett av en dato for jentekveld og kjøp en kinobillett til hver (75,-)

Skrevet

En god dusjsåpe eller badeskum er alltid kjekt å få:)

Skrevet

www.yvesrocher.no

masse fint, jeg handlet masse gaver der i år =)

dessuten er ikke produktene testet på dyr, ett STORT pluss!

Skrevet

Kremerhuset :) Der har de (hadde hvertfall) noen kule skåler som kostet 29kr. :D Kjøp et dufte lys eller noe å ta oppi skåla..

Skrevet

Sjokolade ;o)

Skrevet

sjokolade og te er der jeg kjøper i år

Skrevet

Se på linken til smykketreet fra Jysk her lenger oppe! Var jo knallfint, og billig! Hadde jeg blitt kjempeglad for iallefall!

Skrevet

Det er jo ikke så veldig vanskelig. En firebiters eksklusiv liten konfekteske, sjokoladedekte mandler i pose, en pakke god kaffi, en god såpe, en fin rosa neglefil, en lite pocket bok, 1 glass supergode oliven, soltørka tomater av god kvalitet, økologisk eplejuice osv.

Skrevet

http://www.lushnorge.no/index.php?nr=15&id=8&valg=1

Da kjøper du organiske prudukter fra LUSH!! :)

Fantastiske produkter som lukter utrolig godt, og funker BRA!!!

Ikke testet på dyr :)

Anbefaler den "harde" kokosnøttoljeshampooen, som er hard som et såpestykke, og man bryter den av.

ANBEFALES!!! :D

Skrevet

Ta en tur på loppemarked eller fretex. I den prisklassen skal jeg finne mye. En antikk brosje, en litografi, broderte eller heklede duker. Små rariteter, designprodukter prissetter ikke har skjønt verdien av. En smal sak.

Skrevet

Det er faktisk veldig mye fint på Nille, ikke noe problem å finne fine julegaver til en billig penge der:)

Skrevet

hvis du har en christiania glasmagasin i nærheten, så har de 50% på alt i butikken, kan gjøre noen gode kjøp der :)

eller ikea f.eks, masse rimlige ting der.

Skrevet

Et smykke/øredobber på KappAhl/H&M ;)

Skrevet

På Nille har de kakebokser med store krus i til 20,-

Legg sånne Nestlé kaffeposer eller te-poser oppi, litt kjeks eller småkaker

Skrevet

God kaffe fra en kaffebar

Diverse såper fra saape

Sjokolade

Te

Skrevet

film fra platekompaniet. mange bra filmer til lave priser!

Skrevet

Samme lottokupongen til dere alle:) Så er du sikker på at du også får dele potten om den skulle gå inn, hehe... og en sjokkis ved siden av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...