Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 ....og sliter med å bli gravid. Kanskje et dumt spørsmål - men er/var dere bekymret for at et evt. befruktet egg skulle kunne feste seg i ro og mak når man trener? Da mener jeg først og fremst jogging.... Er det så lurt å jogge fra EL til evnt. mens hvis man skal håpe på at egget skal feste seg? Ellers suger det seg fast uansett? Hva gjorde dere før dere disse nesten 2 ukene føre dere ble gravide? Husker ikke selv hvordan det var med mine - Har bare brukt laaang tid på å bli gravide med dem:-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Jeg trente som normalt i denne rugetida. Jogger dog ikke, men step/aerobic er jo mye hopp og sprett det også. Og jeg ble som kjent veldig gravid, så jeg hadde ikke bekymret meg for treningen var jeg deg.
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 trening æker blodomlløpet og det vil jo hjelpe på blodomløpet i livmor også. så ville ikke være så bekymret. om du likevel tenker på det kan du jo ta litt roligere tempo for å være sikker på at du trener aerobt. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå