Gå til innhold

dere som akk har kommet over 12-13 uker (vaksine)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ta svineinfluensavaksinen nå som influensaen er på tilbakegang? Akkurat nå er den på høyde med vanlig influensa (ifg. folkehelseinstituttet), men de vet jo ikke om den går mer ned eller om den vil blusse opp?

Jeg skal egnetlig ta den i ettermiddag, men er usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kanskje fått tatt den.... Det har jo vært ganske store og skremmende tall de har kommet med før for å "skremme" folk til å vaksinere seg, at de nå prøver å holde frykten oppe med å anonnsere en tredje bølge tar jeg med knusende ro.

Jeg spurte min jordmor om ikke de skulle registrere på svangerskapsskjema (eller hva det nå heter) om man har tatt vaksine eller ikke. Men det var visst helt uinteressant og som hun sa da at det var helt opp til en selv hva en ville gjøre og at jeg ikke hadde tatt den syntes hun var helt greit. Ingen som tvinger oss!

Jeg har forresten ikke spurt om hva min lege og jordmor synes for jeg har bestemt meg og det spiller ingen rolle hva min lege mener! Annet enn at jeg kanskje hadde vurdert å bytte lege dersom hun var veldig overtalende på at jeg skulle tatt den da... Det har tross alt vært noen spontanaborter etter vaksinen og hvilke andre ting som kan skje med fosteret vet vi faktisk ingenting om. Mulig vi får vite litt nå da! Men jeg vil ikke være med i forsøket! Hverken mann eller barn blir vaksinert hos oss.

Skrevet

blah, blah, blah... Det har jo vært ganske store og skremmende tall de har kommet med for å "skremme" folk til ikke å vaksinere seg ... Ikke glem det heller!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ble vel ikke noe mer attraktivt å ta noen vaksine når vi hører om at det er 21 spontanaborter og dødfødsler som man ikke ennå vet kan relateres til vaksinen... ref TV2 nyhetene igår. Det som er litt mer oppsiktsvekkende er kanskje at helse departementet (var det vel) ikke "har råd" til å være med på å undersøke saken nærmere. Det er jo bra etter å "presset" 70% av alle gravide til å ta vaksinen! Imponerende! Og unnskyldning om at vi ikke visste noe om "pandemien" er jo helt meningsløs. Det var gode muligheter til å se på utviklingen i Australia før vi satte igang med massevaksinering her i landet!

• 1 måned senere...
Skrevet

Lurer på hvor mange spontanaborter og dødfødsler det var i fjor, og året før??? Så lenge de ikke kan relatere tallene til vaksinen er det kanskje helt normale/vanlige tall de har gått ut med??? Synes det blir helt feil å gå ut med slikt så lenge de ikke vet om dette faktisk har noe med vaksinen å gjøre eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...