Turbo 01 og Sleepy 07's mamma Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Noen som har tips til en 200,- kroners julegave til en venninne med liten kul på magen? Vil gjerne gi henne noe som er relatert til hennes graviditet (dog er snop/sjokolade uaktuelt for hun er dårlig som fy... ;o))
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Bringebærbladte, tesil og en kul kopp? Gravidbelte (som skjuler åpen bukse og støtter store mager) koster ca 150 på HM. Fikk en gang et lite, søtt dørskilt, med plass til å skrive inn navn og tilhørende glitterpenn, til barnerommet av min venninde, da var jeg 5-6 uker på vei:D Det var en veldig fin gave om enn noe tidlig:)
rødt&blått Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 -Det finnes mange typer skilt som f.eks. "mor og barn sover". Jeg syns disse er fine. -Ellers fikk jeg selv en god bodybutter fra bodyshop som jeg brukte til magen da jeg var gravid. Om hun er kvalm, så kan det være greit å kjøpe en av de uten så mye lukt. Mange å velge mellom. -Magebånd med trykket "ikke rør"! -Skojern -lang type! -Ammetåke-notatbok!
_Løvemamma_ Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Gravid bola! De er nydelige, og lager fine lyder for babyen. Dessuten blir vist babyene veldig begeistret for dem etter fødselen også, og det kan brukes som ammesmykke http://www.alexi.no/product_info.php?products_id=4367
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Det smykket var jo skikkelig fint og spesielt:) Tror jeg må droppe noen hint her og der om akkurat det;P
_Løvemamma_ Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Ikke sant? Ble stoppet på gaten av en meget begeistret dame fra gudene-vet-hvor, som så oppriktig lykkelig ut over at jeg hadde det smykket på, og spurte om jeg var buddist eller hare krishna. Har ikke klart å finne ut hvorfor hun forbandt det med det, men hun virket iallefall som hun mente at det var en virkelig flott ting for babyen:) Fikk ikke helt tak i detaljene, hun var ikke helt stø i norsk.. Men veldig hyggelig
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Jeg ville blitt veldig glad for gavekort i en babybutikk. Det er dyre innkjøp som må til for en baby. Hvis du tenker som meg at 200kr ser så lite ut på gavekort; så drar jo alle monner!! (Jeg tenker det når jeg gir, ikke når jeg får altså!! Det er ikke nødvendigvis lite penger, men ser litt stusselig ut.)
Lilleleen Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Babybok, der hun kan lime inn bilder av barnet, skrive om utvikling o.l. Vi ønsker oss det. Er ikke sikker på hvor mye de koster da. Ellers så kan det være koselig å få velvære produkter med lite lukt.
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Vi skal gi bort hånd og fotavtrykkstøpesett til to slektninger som er gravide. Tror de kommer til å elske det. Fint å ha når de blir større. Da husker du hvor små og søte de var;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå