Gå til innhold

ysand!! evt andre eksperter på foreldrepenger.

Anbefalte innlegg

jeg er så lei av mitt lokale nav-kontor, som har rotet bort papirer fra arbeidsgivere tre ganger, +++, at jeg spør her.

Jeg har to arbeidsgivere, er ikke fast ansatt. Har jobbet to år hos begge to. I tillegg har jeg vært sykmeldt deler av siste år. Da jeg skulle søke foreldrepenger, spurte jeg hvilke måneder de vill ha inntektsinfo fra, de svarte at det er opp til mine arbeidsgivere. Disse sendte da begge inn inntektsinfo fra siste 12 mnd. For to dager siden fikk jeg foreldrepengene, noe som er under halvparten av årsinntekten min siste år+at de har droppet å ta med sykepengene mnine fra samme periode...Jeg får ca 8000 i mnd, men har tjent omkring 25000 i mnd gjennomsnittlig. Hva gjør jeg, og hvorfor har det blitt sånn???

Hilsen lei...

Fortsetter under...

Det har jo åpenbart skjedd en feil, skriv en klage straks hvor du forklarer hva du har tjent og hatt i sykepenger. Om du kan så send med dokumentasjon på inntekt fra arbeidsgiver også - høres jo ut som nav mangler dokumentasjon på noe? Har du snakket med nav? Sikker på at du ikke får en etterbetaling nå i desember? Lykke til, håper det ordner seg for deg snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...