*julybirth* Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 hjelp er det noen som kan berolige meg? er ca 4+4 idag , og hadde en liten "blødning" igår, veldig lite, og ikke blødning på samme måte som mensen, lysere/mer rosa, og liksom mer slimete, sorry detaljer folkens.. hadde sa for et par mnd siden, og blir bekymret, er dette normalt, ? har ikke hatt sterke menssmerter, men murringer stikninger i magen som jeg har hatt siden jeg ble gravid... ingen av symptomene som har avtatt som jeg har merket...(selv om jeg ikke har så mange enda)... burde jeg være litt mer forsiktig i tillegg, siden jeg nettop har hatt sa for litt siden? (fysisk tenker jeg på, ikke for mye fysisk arbeid, etc, vasket ned kjøkkenet for litt siden, julevask hehe) men det var rett før jeg fant ut at jeg var gravid)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Hei du! Jeg vil bare si at jeg har hatt noen småblødninger av og på, jeg er idag 5uker på vei. Jeg har tatt blodprøver, å skal ta nye idag, for å så se om hcg hormonet synker eller stiger, så er en smule nervøs.. Legen sa at det er stor mulighet for at alt er bra med barnet selvom jeg har blødd!! Jeg har mistet i spontanabort tidligere, å da fossblødde jeg en hel dag konstant med EKSTREME smerter. Dette er overhode ikke det samme.. Så blødninger trenger vist ikke bety at noe er galt, men man skal likevel kontakte legen for sikkerhetsskyld sa legen min hvertfal.. MASSE lykke til!! krysser fingrene for oss begge
*julybirth* Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2009 tusen takk for svar iallefall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå