Sunshine:0) Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Er feste "smerter" litt likt sånn det skjennes når man har eggløsning?? Det vil si i dag har jeg følt det sånn....og litt oppblåst...venter mens om ca 7 dager og har gått på pergotime denne mnd å nå er jeg litt redd jeg har fått cyster istede for å bli gravid!!!! Please noen hjelp meg<3
Sunshine:0) Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2009 Noen som faktisk tar til fornuften og sover her? Det er bra jenter:0) Håper og høre fra dere i morgen...og i skrivende stund har jeg stikkninger helt nederst i magen og i eggstokkene...hmmm hva er dette? håper bare det ikke er cyster!!!!
Ainahel1 Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Hei... ikke alle som er fornuftige og sover ennå Tror nok ikke det er cyster....er selv plaget med cyster på eggstokkene... og bruker ikke å kjenne at cystene kommer...men man kjenner det når cystene sprekker!! krysser fingrene for at det har klaffet for deg nå :D xxxxxxxxxx har bynt på pergo nå jeg og.... bynte på lørdagen.... bare å håpe her å
Sunshine:0) Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2009 Hei... når cystene sprekker kan det kjennes som luftbobler som sprekker eller fantomspark lignene?
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Hei har hatt en del cyster og nei ikke slik det føles ut. Det er som oftest fryktelig vondt, så høres ikke ut som det er det du har. går selv på pergo denne mnd, håper det klaffer for oss altså;)
-68mamma Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Når cyster sprekker er det grusomt vondt - du havner på legevakten eller på sykehuset, så det er ingen tvil - for å si det sånn :-) Festesmerter er et ukjentbegrep - jeg tror ikke det er noe som faktisk eksisterer. Det gjør jo ikke vondt når egget legger seg til rette i livmoren - det er jo ikke snakk om å bruke drill og borr - det er jo snakk om en mikroskopisk celle som flytter seg rundt i kroppen (på lik linje med en milliard andre celler overalt i kroppen som sirkulerer rundt) og bare daler ned i livmoren. :-)
*julybirth* Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 festesmerter er et kjent begrep for mange, mange som har opplevd det, men selvfølgfelig mange som ikke merker noe også.. selv har jeg opplevd det de siste 2 gangene. det kjennes ut som stikninger i magen... veldig likt på el smerter, iallefall for meg, så jeg vil si til deg, : GRATUELERER:-) tvi tvi, håpe på at det er det det er :-)
Sunshine:0) Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2009 Tusen takk dere:0) Ja tvitvi får virkelig håpe på det! Tok en grav test i stad 7 dager før......rakk ikke se på den før etter to timer..var litt kaos her. hvis jeg leter på testen er det en svaaaaak svaaaak strek...men det har vel gått for lang tid til å lese av....? tar en ny til fredag:0)
Ragnis Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 Bare en kommentar til det med cyster som sprekker, jeg har store follikkelcyster hver mnd omtrent, vet det for måtte gå til ul hele fjor vinter for å følge dem opp. De sprekker rundt mensen-tid, og jeg kjenner det som stikkende skarp smerte som varer ca 2 sek. Ikke legevakten-type smerter. Men du hadde forhåpentligvis festesmerter, for cystene sprekker stort sett alltid senere i syklusen, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå