~Milly~ Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 ..Det kan jo bli verdens beste julegave! =) Er pp 1 for oss da, så skal vel noe til for at det klaffer.. =) Vi prøver forresten på nr 2, førstemann satt ganske kjapt =)
LillePersille88 ? Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har IKM dagen etter julaften:) Vi er i 14pp (ble gravid i 11pp, men mistet). Prøver på vår første:) Tester nok på lillejulaften vil jeg tro, dersom TR ikke kommer tidlig:) Hadde vært såå fin julegave!!! Krysser alt som kan krysses for at det klaffer for oss!!! Du må ha lykke til da!!
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Ja!!! Håper på verdens beste julegave!! Vi prøver og på første. Er 5.pp for oss... NÅ MÅ det jo klaffe snart!!! Kommer nok til å teste lille julaften her! Vi får krysse fingrene!
snart ♥ Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Har ikm lille juleaften eller juleaften. Har så lyst til å teste, men skjønner jo at det er liten vits, og at jeg bør vente til nærmere jul. Kanskje jeg skal gjøre som dere å teste lille juleaften jeg også, hvis ikke tr har kommet da. Lykke til til alle oss!
LillePersille88 ? Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Skal teste lille-julaften jeg ja! Er jo bare 9 dager til:) Vi klarer å vente så lenge. Eller, kanskje ikke?? Jeg tror nok jeg skal klare det ja!! Det som er så dumt er at tiden går såå sakte!! Men den går egentlig utrolig fort når man tenker seg om!!
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 jeg har IKM dagen etter, altså 1.juledag. men tror jeg drøyer den til det lengste, kanskje mandagen! er så redd for at hvis den blir neg. så kommer jeg til å bli så frykteli lei meg og at julaften vil bli preget av det!
K ♥ tærten Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har IKM på julaften. Kan enten bli verdens beste dag eller en skikkelig deppedag... prøver på førstemann og er i vår 6 pp, første med dobbel pergo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå