Gjest Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Venter nr 2. Med den første var jeg kvalm og hadde veldig treg mage. Nå er jeg verken kvalm eller er så plaget med magen.. Så av og til blir jeg jo usikker på om det faktisk er noen der inne,hehe.. Lurer også på om det kan være en gutt, i og med at den første var en jente. Noen andre som hadde forskjellige "plager" når det var ulikt kjønn?
Har en herlig gutt:) Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 jeg venter nr 2 jeg også, forrige gang var jeg kvalm en natt ellers bare litt sliten, nå er jeg konstant kvalm og har mye mer ømme pupper og jeg er bare 4+5;P så kanskje det er en jente, blir spennende å se:) gleder meg hvertfall til kvalmen gir seg og jeg får energien tilbake selv om jeg vet at det kan ta litt tid:S viktigste er at man kommer seg igjennom de 3 mnd og alt er bra med den lille;)
Emmilo Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Med nr 1 var jeg ikke kvalm det hele tatt og kastet ikke opp noen gang. Hadde bare lyst på eplejus. =GUTT Med nr 2 spøy jeg meg igjennom hele graviditeten (helt jævli) og hadde bare lyst på appelsinjus. =JENTE Litt morsomt så her i ettertid er at gutten bare vil ha eplejus mens jenta vil ha appelsinjus. Merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå