Panda'n Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Er det noen som har en Lady Comp til salgs? Og erfaringer med denne? På forhånd takk
GuttemammaTilTo Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 jeg har en lady comp som jeg låner, har ikke brukt den så mye, men den virker grei å bruke om man går inn for det og bruker det som prev og har sånn noenlunde stabile sykluser. jeg har brukt den for å bli gravid, men med ustabile sykluser og kanskje en posrjon for lite tolmodighet! første gangen jeg begynte å bruke den ble jeg gravid samme mnd! (telfeldig), så da fikk jeg ikke bruk for den mer på en stund. begynte å bruke den igjen 2-3mnd når gullet var født, men jeg droppet det fordi hver gang jeg skulle måle tempen var det en liten gutt som gråt og skulle våkne så jeg ble litt stressa av det hele. jeg fikk ikke brukt den lenge nok til at den skulle kjenne igjen syklusene mine. men jeg tror at om du gjør det til en rutine å tempe hver morgen og ikke syns det er noe problem, så vil det være et stort hjelpemiddel til den som setter seg inn i temping! lykke til!
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har en BabyComp som jeg brukte for å bli gravid. Med en babycomp/ladycomp trenger en egentlig ikke å sette seg inn i temping, for den tenker og regner og planlegger alt for deg Så lenge en måler med en gang du våkner om morgenen og har noenlunde stabile sykluser vil den etter en syklus si når du er fruktbar neste måned, når eggløsningen er (ca), og hva som blir termin hvis du blir gravid den perioden. Hvis du skal bruke den til å bli gravid er babycomp perfekt, den gir sannsynlighet for gutt/jente hvis du registrerer samleie, viser forventet termin hvis du blir gravid, viser mistanke om graviditet ca 2 uker etter el hvis du er befruktet, og bekrefter graviditeten noen dager etter det. Hvis du skal bruke den som prevensjon er ladycomp like god, den viser fruktbare dager(rødt lys) og ikke fruktbare dager (grønt lys). For min del ga babycomp fantastiske resultater, ble gravid på første forsøk Er 11+2 i dag. Den sier vi skal få en jente så blir spennende å se Har tenkt litt på å selge den, men jeg kommer jo sikkert til å ville bruke den før neste graviditet.. men det blir nok noen år til Og er lo litt dumt å ha den liggende i en skuff i 4 år... Hvis du er interessert kan du sende meg en pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå