Gå til innhold

skal til jordmoren i morgen kankje jeg får høre hjerte lyden??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg var 12 + 5 da jeg var hos jordmor.. og de fant uten problemer. men de sa ifra til meg før de prøvde at sjansene var små for at de fant med en gang så tidlig. jeg var kanskje bare heldig.. de måtte jo lete litt hos meg som hos alle andre, men det var pga at den lille låg 3-4 cm høyere opp en de forventet. jeg skal tilbake nå på fredag for å høre igjen, og jeg gleder meg sinsykt.. på fredag er jeg 15 + 1 ..:) lykke til. får håpe du får høre hjertet.. det var en veldig god lyd å høre. :)

Annonse

var hos jordmor idag, er 11+6, fikk høre hjertelyden:-) Var helt herlig. Men hun forberdte meg på at det ikke var sikkert at vi hørte den så tidlig...så ingen vits til bekjymring hvis du ikke hører noe.

jordmoren mente jeg bare er 11 uker etter måten de regner ut det men etter det jeg tror er jeg 12 uker og her står det at jeg er inn i den 13 uke.. rare greier

var til jordmora på mangdag hadde da en blødning på morgnen og på tirsdags morgnen ikke noe gøy men hun så det er vanlig så nå onsdag morgen hadde jeg ikke noe så håper alt er bare bra der inne for ta tiden til hjelp å vente.. hvis jeg får flere blødninger må jeg reise nedover til sykehuset for å bli under søkt.. håper på det beste at alt går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...