¤Maril¤ 5åring♥,1 i magen♥ Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Hadde i dag en liten blødning med friskt blod..ingen smerter. var ikke så mye,nå er det mest som litt rosa utflod på papiret.. Noen som har erfaring med blødning så tidlig i svangerskapet? grunn til bekymring? skal jeg ringe lege imorgen? Ble litt satt ut da jeg så det idag..blir jo litt redd når det er blod..
lykke med 3 Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Hei du... Jeg er også i uke 5 nå og var akkurat på toalettet for å tisse () Og der var det friskt blod akkurat som du beskriver... JEg drar til legen imorgen. Hadde blødning sist jeg var gravid og hadde da en SA. For å trygge deg selv er det sikkert lurt å ta en time hos legen. Har hørt at det ikke er unormalt å ha blødninger på denne tiden. Trenger ikke å være noe unormalt. Med mitt første barn hadde jeg også blødninger, men fødte en velskapt gutt dengang. (10 år siden) Akkurat nå er jeg veldig urolig og kan skjønne at du blir satt ut av blødninger og blir redd. Det blir jeg... Vi får håpe det går bra... Tanker fra meg...
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Snakka med ei venninne som er lege som fortalte at i uke 5 dannes navlestrengen og da er det visst vanlig med blødning:)) Jeg fossblødde i en time forrige uke, massssse koagler og blod. ikke mye smerter, men murringer...UL dagen etter viste hjerteaktivitet og intakt foster:))) Kroppen tåler visst mye, men hvis du er urolig, er det kanskje greit å sjekke det ut.....for din egen del. Ikke bra å uroe seg for mye:)) Lykke til:))
¤Maril¤ 5åring♥,1 i magen♥ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2009 Tusen takk for svar! Var hos legen idag å tok gu og blodprøver. han fant bare sporblødning, ingen tegn til abort enda. Kunne ikke si sikkert om det kom til å skje eller ikke. Tok blodprøver for å måle hcg og skal tilbake å ta nye prøver på fredag(jeg syntes det var litt lenge?) hvis ikke noe mer hadde skjedd før da. Han sa også at 80% av de som hadde blødning tidlig i svangerskapet hadde bare en helt normal blødning, ingen abort..litt betryggende at det går bra med så mange!! Hvordan gikk det med deg?var du hos lege? Krysser alt som krysses kan for oss begge!!
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Hei Jeg også har hatt litt blod på papiret,både i går og i dag! Er også i uke 5.. Ringte til jordmor i morges for å høre om det var noe jeg burde være engstelig for.. I mitt forrige sv.skap så jeg ikke en dråpe blod etter at jeg tok gr.test! Så jeg ble litt satt ut! Jordmor sa hvis man ikke kjente krampe tak og smerter i magen så skulle man ta det med ro.. Har man fremdeles tegn som kvalme og brystspregninger så tyder ting på at alt er i orden Lykke til dere!
¤Maril¤ 5åring♥,1 i magen♥ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2009 Jeg hadde heller ikke en dråpe blod i forrige svangerskap. Var heller ikke kvalm, slik som nå..kvalm HELE dagen..fra morgen til kveld..Stikkingene i brystene kommer og går. Kjennes litt øm ut nederst i magen, ellers ingen smerter eller tak. Rart hvor glad man kan være for å kjenne kvalmeog stikkinger i brystene.. Håper alt er i orden med oss alle!! Det fortjener vi!!
**Marge Simpson** Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Da jeg var gravid sist blødde jeg litt, og da spurte lege om jeg fremdeles følte meg gravid. Det gjorde jeg, og alt gikk bra. Det er nok litt større sjanse for at noe kan ha gått galt om man har blødninger OG mister symptomene på samme tid, tror jeg. Når det gjelder smerter så varierer visst det så mye at det er vanskelig å si noe fra eller til utifra akkurat det. Lykke til, alle sammen! :-)
lykke med 3 Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Hei. Så bra at legen ikke trodde det var abort. Jeg har holdt meg helt i ro idag, men har hatt blødninger idag også. Men veldig lite. Bare blod på papiret. Tenkte sånn at det er for tidlig med ul nå, men kan taes neste uke. Så hvis blødningene gir seg og jeg fremdeles føler meg gravid tenker jeg at jeg venter litt. Er jo sm så jeg har anledning til å ta det helt med ro. Håper det går bra. Tenker å dra til legen neste uke slik at jeg hvertfall vet før jul. Men er veldig glad for at det foreløpig har gått bra med deg.
¤Maril¤ 5åring♥,1 i magen♥ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2009 da var eventyret over for oss..begynte å blø mere inatt og i morges blødde jeg kraftig og hadde vonde tak i magen. stikker tilbake til bli gravid igjen og satser på at spiren klamrer seg bedre fast neste gang.
lykke med 3 Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 Kjipt.. Det var trist å høre... JEg har ennå ikke kommet meg til legen. Blør litt ennå.. Tør nesten ikke å gå til legen. Men må vel nå... Lykke til neste gang. Det går tilslutt vet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå