Carina har to små gull Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Godt å ha noe annet å tenke på enn bare baby for tia... Jula er en herlig tid for meg Er snart ferdig meg julegavene, neste helg skal treet pyntes og vi skal invitere venner til julelunsj... gleder meg Jula skal feires hos min samboers familie Jeg er veldig julete av meg, samboer syntes av og til det kan bli litt for mye...men det tror jeg at jeg har etter min mor... Nisser i hver en krok
engel81 - g08, g10 Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Enig i at det er viktig å fokusere på andre ting enn baby! Her i huset er det ikke så mye jul, har hengt opp adventstjerne og har adventstake i kjøkkenvinduet, men det er vel cirka det... Nesten alle julegavene er i hus, så det er jo noe:) Også har jeg skrevet to julekort, så har litt igjen der gitt... Dette er første jula mi med full jobb OG barn, og merker at tida til juleforberedelser er kraftig innskrenket. Men gleder meg ekstra mye til jul i år da, men en gutt på 1,5 år som skjønner mer og mer av hva som foregår rundt han. Blir gøy å presentere han for julematen, og se han åpne pakker på julaften:)
LillePersille88 ? Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jeg mangler 5-6 gaver enda. Litt mindre enn halvparten. Julevasken er jeg også nesten ferdig med, mangler bare kjøkkenet. Har pyntet til advent bare, skal pynte med nisser og slikt torsdag eller mandag:) Gleder meg så mye til julematen, det er så godt! Jeg elsker julen, den er så koselig:) Ahh.. Herlig!
1stegangsmamma43 Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Tjaa siden vi har liten kattepus i huset som ikke har opplevd jul, så skal vi ikke ta opp treet i år. Bare ha et lite fiberoptisk et. Og så får vi se hvordan det går. Julestaken i vinduet får en daglig kos av katten og den sitter og titter på lysslynga som blinker. Ellers ikke noe spesielt julete her.
optikerstudent88 Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 sambo og jeg pynta faktisk juletre i dag hehe...litt tidlig ? ..ehm ja Men det er jo så koselig! også skal vi ikke feire jul hjemme, så da er det greit å føle litt på den hjemmekoslige julestemningen. Strøket duker og røde lys og greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå