Gå til innhold

Hvor mange dager før termin har dere fått KS'et??

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått brevet i posten med dato.. 4 dager før termin. Jeg har fått svangerskapsdiabetes i dette svangerskapet så alle leger og jm har sagt 1 - 2 uker før termin også blir det bare 4 dager!!! Burde jeg ringt opp å spurt om de ikke har fått med seg at jeg har svangerskapsdiabetes eller om det er blitt gjort en feil?? Fødte sist gang i uke 29 + 5 så er jo redd for å komme for tidlig denne gangen og. Er 35 + 2 idag. Ble helt stresset no jeg..:P

Fortsetter under...

Jeg skal ha ks fem dager før termin. Nå komme begge mine første henholdsvis 12 og 11 dager etter termin så de er nok ikke så redde for at det starter før denne gangen heller. Og om det starter så tar de ks med en gang. Vi ringte sykehuset for å spørre om det var mulighet til å få før, men det var visst helt fullt der om dagen.

Skal ha nå på torsdag så nå er det nedtelling de luxe. Gleder meg til å bli ferdig!!!!

Lykke til!

Jeg hadde 9 dager før og skulle egentlig ønske at jeg hadde fått ks enda tettere opp i termin.Ikke at det var neo i veien med babyen da han kom, altså! :) Det beste for barna er jo å få være der så lenge de har tenkt (innenfor rimelighetens grenser). Hvis noe starte før, tar de bare ks'et da.

Hvis du fødte raskt sist, ville jeg nok stresset og mast littpå sykehuset. Men en telefon for å få klarhet i ting skader jo ikke uansett! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...