Gå til innhold

Flere som er som meg?

<3 sommerspira mi <3 fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at det er så mange som er superkvalm der ute og som må gå på piller får å holde det borte.

Jeg er for det meste bare uggen store deler av dagen, og ekstremt trøtt og sliten hele dagen. Blir fort svimmel og småkvalm på jobb, hvis jeg ikke har spist nok. Men den store kvalmen har ikke kommet over meg enda... avogtil kommer det en sterkere kvalme over meg, men for det meste er jeg bare småuggen. Går utifra at dette er normalt, og at jeg burde være glad for at jeg ikke ligger over doskåla. Men man klarer jo ikke å la være å bekymre seg 100% .. flere som har det slik som meg eller?

Er forresten 9+4 idag... og det står jo flere plasser at kvalmen er værst fra 9-12 uke.. Håper alt er som det skal der nede og at den lille spira vokser :)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg hadde det akkurat som du beskriver fra uke 6 t.o.m uke 9. Deretter forsvant kvalmen så og si helt. Jeg kan fremdeles ha dager hvor jeg er uggen, og spes. når jeg er på jobb og det blir mye stress. Er nå 11+5. Det værste for tiden er den ekstreme trettheten,men skal absolutt ikke klage:)

Så mitt råd til deg er: nyt det! Lite symptomer er like vanlig som mange.

Klem fra Linn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...