Gå til innhold

Fikk akkurat en svaaak strek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok akkurat en QR-test litt på impuls. Hadde egentlig tenkt å vente til tirs/onsdag, som er IKM, men tror kanskje jeg hadde EL i helgen for to uker sidnen, så måtte bare teste nå også. Etter å ha studert testen et par minutter syntes jeg kanskje å se antydning til strek - men kunne kanskje være innbildning også. Når jeg ser på testen nå (gått mer enn 10 min) ser jeg det mye tydeligere, men fortsatt veldig svakt.. Noen som har vært borti dette? Spennende er det i alle fall!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv igjen i morgen tidlig!! Man skal jo ikke se på testen etter det er gått 10 minutt, men siden det kanskje var en svak strek etter et par minutt, så kan det jo virke lovende!! Man sier jo ofte at en strek er en strek, sålenge det er innenfor den 10 minuttersgrensen =)

Lykke til!

Skrevet

var det farge på streken da? eller bare en skyggestrek. Om det var farge på den er den nok positiv. Du må se bort fra all forandring etter 10 minutter. Ta en ny test i morgen tidlig med morgenurin. Så spennende da :) Håper det blir positiv. Lykke til.

Skrevet

Hei. Jeg tok også en QR test i dag på ettermiddagen. Den var svaaaak positiv. (Må holde den i en spesiell vinkel og lys)

Min ble også sterkere etter 10 min, men streken kom frem før dette, bare at da var den svakere.

Skal ta en ny test om et par dager.

Krysse fingre for oss beggexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Høres ut som vi har fått ganske likt resultat da. Tror ikke det var skygestrek, for det har jeg fått før på CB, uten å være gravid. Da ble den ikke tydeligere senere, slik som nå. Så spennende!! Jeg har ikke flere tester, så må også vente noen dager. Krysser fingrer for oss begge, ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...