:) ! Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg føler meg rett og slett helt utmattet, er 6+2 i dag. Dette kom kastende på meg torsdag denne uka. Jeg orker ikke å stå på beina,bare ligger hele dagen. Er dette normalt ? Har heller ikke matlyst. Er ikke sånn veldig kvalm, bare litt uggen innimellom! Hvis jeg reiser meg opp føles det ut som jeg skal besvime, må bare legge meg ned igjen! Flere som har det slik ?
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 kansje du bør ha deg en tur til legen og måle blodtrykket?
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har det på akkurat samme måte, men er kvalm i tillegg.. blodtrykket er helt fint på meg, så det er nok bare vanlig svangerskapsplage som kan komme i forskjellige varianter..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 jeg har det også på veldig lik måte bare at jeg har litt matlyst.. blodtrykke mitt er også helt fint.. men skal sjekke jern å se om det kan være det
meg83 Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Jeg er sykemeldt ut året pga. manglende krefter og svimmelhet. Skjønner godt hva du mener! Jeg er heller ikke noe særlig kvalm, men uggen er ordet jeg også bruker... Er konstant sulten, men har nesten ikke lyst på noen typer mat... Har selvfølgelig lyst på det jeg ikke KAN spise =P
....mammatilto... :))) Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 jeg har det også slik som dere,kvalm og helt utmatta .. blodtrykke mitt er også helt fint ... men mamma sa jeg burde sjekke blodprosenten om jeg trenger jern ...
:) ! Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2009 Jeg var borte fra jobb to dager i forrige uke, prøvde meg på jobb igjen på fredag. Men i helgen har jeg vært mye værre, ikke vært oppe av sofaen. Tror ikke jeg klarer jobb i morgen sånn det ser ut nå. Men synes det er veldig kjedelig å begynne å være borte fra jobb alt nå! Hvor langt er du på vei meg83*gravid* ?
Har en herlig gutt:) Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 slenger meg på her helt tappet for energi og kvalm stort sett døgnet rundt og er bare 4+4.. og har en liten på 3 år jeg må ta meg av, fryktelig tungt men hååper det gir seg, er mye man skulle ordnet til jul men alt er ett stort tiltak, jeg er også svimmel, jeg var ikke så dårlig med nr 1.. vanskligere å holde dette skjult når formen er så dårlig.. var dårlig før jeg testa positivt for en uke siden, andre som har vært sånd helt fra begynnelsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå