Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #1 Del Skrevet 13. desember 2009 jeg falt pladask for denne vognen! og vil ha den i fargen grå på bag delen men ønsker en annen farge på sportsdelen kanskje sort...kan jeg gjøre det ? eller må jg ha svart bag siden jeg vil ha svart sportsdel? og hvilket annet utstyr trenger jeg med vognen? bumper koppholder regntrekk til begge delene myggnett (får sommerbarn) også sitteunderlag noe mere jeghar glemt?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141128768-noen-som-har-mountain-buggy-som-kan-meg-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #2 Del Skrevet 13. desember 2009 også selfølgelig adapter til bilsete...aner noen hvilket seter som passer på oth vognen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141128768-noen-som-har-mountain-buggy-som-kan-meg-hjelpe-meg/#findComment-141128774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke X 4 Skrevet 13. desember 2009 #3 Del Skrevet 13. desember 2009 Har hatt vogna, hele 3 stk Har brukt den både til baby og til litt større barn. Dette er en vogn som har overlegen trillekomfort, men jeg vil ikke anbefale den til bruk fra nyfødt av og til baby. Årsaken er at bagen er lite lun og man må ha barnet vendt fra en i sportsvogndelen (da går man glipp av mye fin kontakt med barnet når man triller). Denne vogna passer best for barn som er rundt 1 år og oppover. Har hatt veldig mange vogner opp igjennom årene til mine tre barn, og skal jeg være helt ærlig vil jeg aller mest anbefale deg en klassisk firhjuling til babyen når den er liten, det er i mine øyne ingenting som slår disse når det gjelder komfort for babyen, demping og lunhet...I tillegg til at du får mulighet til å ha barnet vendt mot deg i sportsvogndel. Jeg har nå en Brio happy til babyen vår. Om du allikevel skal kjøpe den til tross for mine veloverveiede råd ang. min favorittvogn (MB er faktisk det) så kan man si følgende: Ja, du kan velge en farge på bag og en farge på sportsdel. 2010 modellene er like rundt gjørnet om du vil vente på dem. Bumper har jeg aldri sett på som nødvendig, har prøvd både med og uten bumperbar. Vil heller anbefale deg å se an behovet. Koppholder a la Tinkafu er lurt! Regntrekk følger med både bag og sportsdel på de eldre modellene, er ikke sikker på at det flger med på 10-modellene. Er jo uansett et must! Brukte ikke orginalmyggnetting. Kjøpte et standard myggnett som fungerte like bra. Tinkafu har mange fine Det er kjekt med Seat insert til sportsdel etterhvert, fresher opp vogna,og forhindrer at den blir så fort skitten. Add stroller har mange fine. Bilstoladapteren til MB/OTH er universal og passer mange bilstoler. Mulig du finner en oversikt på Mountain buggy.com. Vet også at vogndilla.com har en oversikt over hvilke bilstoler som passer hvilke vogner. Trenger du bilstoltips kan jeg anbefale Maxi cosi cabriofix Lykke til med vognkjøp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141128768-noen-som-har-mountain-buggy-som-kan-meg-hjelpe-meg/#findComment-141129403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. desember 2009 #4 Del Skrevet 13. desember 2009 Du kan velge farger selv ja! Jeg har feks fifties bag og brun sportsdel nå. Har hatt tre forskjellige farger på sportsdelen..... Bumperbar har jeg aldri sett behovet for. Men noen barn liker å holde seg fast i den, så se an når du begynner med sportsdelen. Koppholder er kjempekjekt. Har tinkafu sin og det er genialt til vannflaska som jeg drasser med og til småting. Regntrekket/stormtrekket er et must, til begge delene. (det følger med bagen ihvertfall, litt usikker på om det følger med sportsdelen) For deg som får sommerbarn vil jeg anbefale deg UV-trekket. Det beskytter mot sola og insekter. Jeg har seat-insert til sportsdelen og syns det er kjempegreit. Luner litt ekstra når det er kaldt. Dessuten er det frotte på den andre siden som er greit på varme sommerdager. Lykke til med ei kjempevogn!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141128768-noen-som-har-mountain-buggy-som-kan-meg-hjelpe-meg/#findComment-141130260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #5 Del Skrevet 13. desember 2009 Enig med Musipusi! Perfekt for barn fra 1 år men ikke fullst så bra for de aller minste og dårlig for de mellom 6mnd og 1 år. Syns forresten bilstoladapteren var skikkelig dårlig. du kan ikke bruke den etter at du fester sportsdelen på, og da er det hvertfall 6 mnds bruk igjen av bilstolen og det er jo da barnet begynner å bli tungt. Ville også kjøpt bumperbar, den har vi brukt mye, og absolutt et seatinsert. Syns også vogna er helt super! men ville nok også gått for en mer tradisjonell variant som vogn n1 1 til en nyfødt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141128768-noen-som-har-mountain-buggy-som-kan-meg-hjelpe-meg/#findComment-141130327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå