HH72 Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Har jobba i mange kvelder med å sortere bilder til fotobok-i dag er det julefrist på Japanfoto. Men da jeg endelig skulle bestille, kom det beskjed om at det var problemer pga brannmur-fikk opp massefeilmeldinger. Finner ikke igjen fotoboka mi heller. Noen datagenier som kan hjelpe? PLEASE
Gjest ->>- Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Om du søker på dataen etter filer som er i .mcf format, vil du antagelig finne igjen boka om den finnes. Kan ikke hjelpe deg med brannmur etc. uten å se feilmeldingene.
HH72 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 Takk-det er iallfall en start! :-)
tvkrus Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Du kan slå av brannmuren for å laste opp og slå på den igjen etter på for på slå av trykk på start , innstillinger , kontrollpanel og så windows brannmur velg av og så ok
tuppa & litjmor Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 hvilken nett-leser bruker du? Jeg bruker Opera til vanlig, men på enkelte nettsteder funker det dårlig; feks nettbank og av og til opplasting av bilder i fotobutikker. Da må jeg bruke internet explorer. Verdt et forsøk om du bruker annen nettleser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå