Gå til innhold

Ny her, og forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ny her og føler allerede for å klage :(

Jeg har følt meg uvel lenge nå (siden eggløsling) og har hatt en del symtomer på graviditet, men bare negative tester :s

Skulle ha mensen før helgen.

jeg blir så lei av å bruke alle pengene på graviditetstester :/

Så noen som vet når den kan være positiv for meg ?

eller burde jeg innse at jeg ikke er gravid selv om mensen ikke kommer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vanskelig! Det er jo forskjell på når desse testene vil slå ut fra person til person, så det er jo lov å håpe. Men for at det ikke skal bli så dyrt, så kanskje vente til tirsdag-onsdagsmorgen med å ta en ny test, om ikke mensen er kommen til dess! =)

Lykke til uansett! =)

Skrevet

Å dette er akkurat som å høre meg!

Jeg hadde eggeløsning (ifølge min LadyComp) 2. desember, og vi droppa dongen dagen etter. Og jeg har liksom hatt mensmurringer hver dag, er litt trøtt, litt småkvalm innimellom og litt nedsatt apetitt. Har allerede klart å bruke to gravidtester SELV om jeg vet at jeg venter mens om to-tre dager :D

Men jeg føler meg gravid!

Eller- er lysten så stor til å bli gravid at alle symptomene kommer? Kanskje jeg har sånn et innbilt sdvangerskap slik som hundene....:D

Skrevet

ja, jeg er veldig flink til å bruke penger på graviditetstester for å si det sånn :P

etter å ha prøvd i ett halvt år, vil jeg si jeg har brukt en del penger på tester ja :s

Ja, jeg tror mange av symtomene kommer av at jeg vil bli gravid.

Veldig irriterende i grunn :s

Skulle vært sånn at man endret hudfarge når man ble gravid, slik at man slapp alt dette styret :D HAHA ! :D

meeen, enda ingen tegn til mensen, så jeg blir nok nødt til å ta enda en test senere i uka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...