Gå til innhold

Silikon bakeunderlag - verd det? Hvor? Pris?

Anbefalte innlegg

Gjest cunning stunts
Skrevet

Nytt hus, nye utfordringer. Nydelig med trebenker, men ikke veldig egna til ivrig utstikking av pepperkaker. Vil helst ikke ha permanent nissemor på benken.

Tror jeg vet at det finnes silikon underlag - som en slags matte. Noen som har? Bare gjennom Tupperware (uaktuelt) eller i butikk? Stor nok til at man slipper kjevle tusen ganger? og er den stiv eller kan den rulles sammen når den ikke er i bruk?

Skrevet

Hei. Jeg har kjøpt det på europris den kosta 100kr :) den kan rulles sammen når den ikke er i bruk mere. syntes den er kjempe fin jeg :)

Skrevet

jeg har kjøpt på Nille til rett over 100 lappen mener jeg på.

Greit å ha synes jeg, spesielt når jeg driver med kakepynting med utstikkere ol.

Skrevet

Nille sitt fungerte ikke så bra her, men Coop sitt er superbra.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Takk, da skal jeg ta meg en runde før jeg slipper løs hordene med utstikkingsgale småunger igjen.

Skrevet

Kjøp en meter "gummiduk" til bordet. da kan du kjevle så stort du vil, all ungene får plass rundt og du slipper evige pepperkakekoner på bord og kjøkkenbenk, bruker den på bordet når ungene baker og på benken når jeg baker kaker og holder på med utstikkere o.l. Kosta vel 39,. kr/m

Gjest cunning stunts
Skrevet

Smartinger! Ja, voksduk har jeg liggende, det er jo genialt! Null silikon, fram for voks.

Skrevet

hehe, det enkle er ofte det beste vettu!!! God baking!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...