Gå til innhold

Hvor sikker er tidlig ul beregning?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul 3. des, hvor det da viste en tom fostersekk, mens uken etter, 10. des målte legen det til å være rundt 7 uker... hvor sikker er dette?? Noen som vet?? Skal inn på sykehuset 5. jan og får sikkert ul da og...

Som dere andre har jeg havnet i situasjonen med å ikkje vite hvem faren er.. Var litt "glad" når jeg kom over dette forumet (selv om glad er ikkje det rette ordet) men godt å treffe likesinnede...

Har hatt sex med 3 forskjellige på 3 uker... Er i den situasjon at jeg har en kronisk tarmsykdom og dermed fått beskjed at kan ikke være 100 % sikker at all tabelett prevensjon ikkje fungerer i etterkant... og her sitter jeg.

Valget var ikkje lett, men med min eks samboer, (som det ble slutt med 3 1/2 mnd før), var jeg gjennom x-antall prøverørs og hormonkurer uten at jeg var antydning til å bli gravid... så tanken slo meg aldri at norn av de tre skulle klaffe så godt...

Fortalte en av de tilkommende fedre det i går... og sku ønske alle kunne være som han... Men etter ul og han som det mest sannsynlig er, tror jeg vil løpe så fort som han klarer...

Det er ikke meg jeg tenker på i henhold til å håpe at den som er far vil stille opp, men barnet... jeg klarer meg, men har sett de barna som sitter 6 år og fått vite at pappa ikkje er pappa og de som sliter med at pappa ikkje vil være pappa...

men det er ikkje noe vil kan gjøre noe mer...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...