CecilieKatrine Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Stopper den opp noen dager før mensen kommer? Eller er det en glidende overgang til tante rød?
Puppen og lillemor Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 for meg er den en glidende overgang.. blir liksom mer og mer og rødere og rødere.. Starter dagen før TR og varer ca en dag før spotting har blitt til skikkelig TR.. synes det noen ganger litt vanskelig å vite hva jeg skal regne som spotting hva som TR - men dette er uansett så regelmessig for meg at jeg vet at når spottingen starter (gjerne på dag 29 i syklusen) så kommer TR uten unntak i løpet av 24 (sammen med veeldige menssmerter..) Og jeg blir like skuffet og frustrert hver gang..
Carina har to små gull Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Hos meg er det også en glidende overgang... Starter gjerne 4 dager før tanta setter inn for fullt og blir bare mer og mer jo nærmere IKM jeg kommer.
CecilieKatrine Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2009 Takk for svar Jeg spottet i fire dager, for det plutselig ble full stans i går. I dag og i går har jeg bare hatt (litt) vanlig utflod. Og, IKM er i dag(i hvert fall om jeg har samme syklus som forrige periode, 26 dager). Burde jeg tatt en test, eller er det for tidlig?
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Jeg har også glidenede overgang med friske blod etterhvert. Jeg begynte å spotte på fredag (IKM), men så stoppet det opp på lørdag. Idag testet jeg positivt md CB digital, tre dager over IKM. Så spotting trenger nødvendigvis ikke å være en dårlig tegn :-)
CecilieKatrine Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer med spiren, Petunia! Jeg testet positivt med CB i dag, en dag over IKM. Måtte ta to tester for å være sikker.. ;-)
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer så mye med graviditeten CecilieKatrine! Spottet du også noen dager før?
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 Leste nå at du spottet 4 dager før, gikk litt fort i svingene her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå