Gå til innhold

Til dere som vil høre en glad-historie;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare stikke innom forumet som jeg besøkte når jeg var fortvilet, forvirret, noen ganger glad andre ganger lei mens jeg var i gang med mitt IVF forsøk v/St Olavs for 1 1/2 år siden. Tenkte dere ville høre at lykken kan plutselig stå dere bi; hos oss fant de ingenting spesifikt feil riktignok ( annet enn muskelknute, og muligens få egg). Alikevel ble det full klaff på første forsøk; fikk tatt ut 6 egg, men bare ett delte seg perfekt og ble satt inn. Vi var kjempenervøse; kun ett egg hvis det ikke gikk vegen så måtte jeg igang med " sprøytestyret" igjen..... Men det gikk bra! 9 mnd etter fikk vi verdens mest perfekte baby som idag er 1 år. Det jeg vil si til dere som strever: husk at ett egg er nok, ha tro på å lykkes, prøv akupunktur før og etter ( jeg ordnet det selv like etter egg innsettingen ), ta et forsøk om gangen og plutselig er ting på plass. Vi venter nå baby 2 etter naturmetoden, så her gikk vi fra å tro at vi aldri fikk barn til nå snart to herlige krabater gutt og jente som gir oss massevis av glede hver dag! Lykke til alle som er i gang med forsøk, håper dere tar med dere gladhistorier som er like viktige som de triste !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig koselig historie!! Det hjelper å høre om de som lykkes også :) Mye tungt å gå igjennom med alt dette.. Men så kommer gleden da, sakte men sikkert ;)

Tusen takk :D

Skrevet

Hjertelig takk for glad-historie!! Så bra at det har lykkes så til de grader :)

Det er jo slik at mye skjer plutselig og positivt. Skal selv ha 3. uttak og innsetting denne uken og har denne gangen tatt akupunktur hele veien. Det kjennes veldig godt. Håper og skal gjøre alt for å ha tro på at dette nå skal lykkes. Alt har gått så fint de forrige gangene, helt til eggfesting da...... de glapp nok der .

Men, som du sier, det utroligste kan skje, og hvorfor ikke med meg?

lykke til med venting av babylykke nr. 2 og takk for hyggelig innlegg. Det gjorde min dag bedre :)

Skrevet

Kjempebra med GLA INNLEGG !!

Så flott at dere har klart det helt på naturmetoden. Utrolig bra.

Har et par venninner som også fikk først beskjed om at nei, dere kan ikke få barn... og vips... så ble de gravide likevel... ho siste gikk det litt kjapt for..:-) Men bedre det da, enn å slite seg gjennom forsøk på forsøk !!

Min glahistorie er at det går ann å bli gravid på første forsøk, og det går ann to ganger :-D

Skrevet

Denne trengte jeg i dag! Tusen takk! Hadde uttak og innsetting i forrige uke, og kjenner at ventinga begynner å prege meg... Lykke til med baby nr. 2!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...