Gå til innhold

Da var jeg tilbake igjen!!

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

om noen husker meg..

Edelig satt spira etter 1 års prøving å 2 SA å nå en Ma i uke 13. der fosteret's hjerte sluttet å slå i uke 8+5=(( så var inne til utskrapning torsdag for ei uke siden. har vært en tøff uke, men livet må videre... å da må vi starte prøvimg IGJEN...

så her er jeg=)

håper på e ny spire som blir der i 9 mnd nestegang=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Så utrolig kjedelig at det gikk galt igjen. Men godt at du holder motet oppe. Og jeg håper og krysser fingrene for at du bir raskt gravid igjen.

Skrevet

Så trist at du skulle miste :( Miste selv for andre gang i år for 3-4 uker siden.

Håper at spira sitter fortere denne gangen :)

Masse lykke til!

Skrevet

Uff, dette var leit å høre! Vet selv hvor vondt det er å miste gang på gang, men godt at vi holder motet oppe ikke sant? Ønker deg masse lykke til og håper det går greit med deg:)

Sender en stooooor trøsteklem

Skrevet

Å nei Janic - dette var skikkelig leit :( :( :(

Håper på bedre lykke neste gang... får du utredning for habituell abort nå eller hva har de sagt om at du har mistet 3 ganger?

Har selv mistet 2 ganger i MA i år - først i uke 12, deretter i uke 10 og i sensommer/tidlig høst testet jeg svakt positivt i over 1 uke - for så å få en kraftig blødning - tror det var en SA, men var aldri hos lege og fikk det bekreftet, har heller ikke vært hos gyn etter det, men skal selvsagt ta det opp neste gang jeg skal dit. På sykehuset sa de at utredning ikke var noe vits da vi har en datter på snart 4 år fra før, har ikke lyst til å godta det sånn uten videre - nå nærmer det seg snart 2 års prøving på oss uten så mye som en bitteliten baby...

Sitter her med TR igjen og er dritsliten og forbannet over denne prøvingen - samtidig som jeg prøver å holde motet oppe og tenke positivt og at neste gang er det min tur!!

Ville bare gi deg en skikkelig stor, god, varm trøsteklem :)

Skrevet

Ja jeg blir sendt til utredning=) å det er jo fint=) legen min ville ikke at jeg skulle gå gjennom en sånn opplevelse en gang til å at det var viktig å få en utredning på det. så blir spennede.

jeg blør enda, å skal til legen mandag, så skal høre med henne da hvor lenge jeg kan regne med at det skal blø. eller det blør ikke. det kommer sort brunt blod (sorry detaljer )hehe

huff ja denne prøvingen er hard, å ganske urettferdig. håper tr ikke kommer med det første i 2010=Då at spiren blir der inne i 9 mnd for oss alle=))

Skrevet

Så utrolig trist og urettferdig at du skulle miste igjen!!:(

Krysser alt jeg har for at du blir raskt gravid igjen, og at spira blir der i 9 mnd! *Trøsteklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...