Jente 21år Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Fikk mensen den 30.nov. Begynte med Pergotime 50mg den 4.des. Tok to tab hver dag i 5dager, tom den 8.des. Den 11.des var jeg på UL og hadde to egg som var klare. Kl. 15:00 den 11.des tok jeg Ovitrelle, og fikk beskjed om at det gikk 36t så hadde jeg eggløsning, Gynokologen sa derfor at jeg måtte ha samleie mellom kl 23-24 natt til 13.des. Meg og min kjæreste gjorde slik som vi har fått beskjed om. Så nå bare er det å vente på hva utsalget blir. Noen som har erfaringer meg dette? Positive eller neagtive! Er veldig nysjerrig på om dette kan hjelpe for oss!
SkyBaby Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Har gått på begge deler, men var desverre negativt for vår del. Men vet flere her inne har lykkes ved å bruke Pergo ;) Lykke til da!
Jente 21år Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2009 Uki. Har snakket om Intra Cytoplasmatic Sperm Injection om ikke det som vi har prøvd nå fungerer. Hva har dere prøvd videre da? Etter du prøvde pergo og ovitrelle? Takk for det, håper det blir klaff en dag!
SkyBaby Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Er veldig mange som blir gravide med ICSI. Dette brukes mye hvis mannen har dårlig sædkvalitet blant annet. Vi har vært inne til AIH men etter andre gangen så ble jeg så utrolig dårlig behandlet av legen og mistet alt mot og avbrøt hele forsøket. Nå lar vi det bare gå sin gang og forbereder oss på en barnløs fremtid. Har prøvd i 6 år.
Jente 21år Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2009 Ja, min samboer har ikke veldig god sæd kvalitet,men det skulle gå ant å bli gravid på hjemmebane. Såpass ja. Vi har gått privat. Ga opp hele det offentlige systemet, var utrolig dårlig behandling der. Fikk jo beskjed av legen min at jeg ikke kunne bli gravid, så nå har jeg vært hos privat og da var dette heilt feil. Servicen er helt topp! Kan ringe samme når å spør om spm. Det er å anbefale! Håper det blir klaff en dag for dere!
SkyBaby Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Takk for det Vi skulle gjerne gått privat men det er for dyrt for oss desverre.. men det offentlige har utrolig dårlig "service" sånn når det gjelder å snakke med pasientene.. I begynnelsen var jeg kjempepositiv, folka var utrolig greie og positive. Så etter 1.UL var det bare happiness og vi var helt klare. Andre UL var alt fælt og legen sa vel i grunn "er du sikker på at folliklene dine ble klare sist? Du ble jo ikke gravid og er det fortsatt ikke". Kjempekoselig sagt. Nedlatende holdning og til slutt fikk jeg i bunn og grunn bare beskjed om å ikke komme tilbake. Tragisk. Aldri vært så lei meg, skuffa og følt meg så langt nede noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå