Bringebærmamma 160611 Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har vært til innkjøp av Wild Yam. Jeg hadde EL fredag 11. des. Når skal jeg begynne å ta Wild Yam og hvor mye skal jeg ta? I følge info på Wild Yam boksen skal man ta 2-3 kapsler 2 ganger daglig. Takk for svar ;-D
Puppen og lillemor Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 jeg har også planer om å ta wild yam denne pp, så lurer egentlig på det samme. Jeg har hørt fra noen her inne at de begynte å ta det 2 dager etter el - så for din del ville jo det være i dag. Hvor mye har jeg ingen anelse om! Har du tatt bidronninggele også??
Carina har to små gull Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jeg fikk beskjed om å smøre meg morgen og kveld fra dag 12 i syklus. Om tanta dukka opp skulle jeg slutte den dagen. Ble jeg gravid skulle jeg fortsette å bruke den til jeg var 16 uker.
Ainahel1 Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 har hørt at man skal ta 2 kapsler hver dag i hele syklusen... ei jeg kjenner gjorde det å ble gravid,hun hadde fått denne baskjed av akkupungtør hun tok 2 wild yam,2 e-vitamin,2sink,1 multivitamin hele syklus og samboeren hennes tok 2 sink og 1 multivitamin nå har di 2 barn å venter 3mann... å de slet hver gang helt til di brukte den kuren ;D så karnsje det ligger noe i det
Bringebærmamma 160611 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2009 Tusen takk for svar ;-) Jeg går og tar meg ett par Wild Yam kapsler med en gang ;-) Kryss fingre for meg da jenter!
Ainahel1 Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 krysser fingrer og tær for deg håper det klaffer for båede meg og deg denne pp :D (og resten her inne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå