pyddi Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Jeg liker også godt det navnet Personen skaper navnet på en måte Kjenner ingen som heter det
Miranda C Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Jeg kjenner ingen som heter det, men jeg tenker på en blond søt jente med blå øyne :-P Aner ikke hvorfor, men kanskje fordi jeg selv er blond og blå øyne, og datteren min også ville sett sånn ut ) ikke vet jeg
Miranda C Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Evelina er forresten et av de peneste navnene jeg vet om! :-) Er det du som har Anjelica fra før?
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Søt, blond og rettferdig og litt sta - akkurat som datteren til Katrine Mohold, hun er skjønn!
Hvitkløver2020 Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Tror det er den ballettdansende musa på barnetv=) hehe... fint navn da!
Venter på vår 2 prinsesse<3 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2009 syntes det er litt morsomt å høre hva andre forbinder med navnet, spesielt siden det ikke er så mange som heter det:) Så ønsker gjerne flere kommentarer:) Mamma, Adriana og Maximillian, jeg syntes også det er et nydelig navn:) var litt usikker med en gang siden jeg nesen ikke hadde hørt det før men liker det bare bedre og bedre:) Og ja det er jeg som har Anjelica fra før, har bare byttet nick:)
Miranda C Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 Ok, da vet jeg det ) Var det jeg som ''ga'' deg det navnet? Kom med forslaget er kanskje en bedre måte å ordlegge seg på ;-D Hehe
snuppsi blir storesøster Skrevet 14. desember 2009 #11 Skrevet 14. desember 2009 Syns det er kjempe fint=) Har ei som heter Evelinn...ikke så langt unna, så kanskje ikke så rart om jeg syns det er fint=)
Venter på vår 2 prinsesse<3 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 14. desember 2009 Ja det kan godt hende det var deg jeg fikk det av;) kjenner også en fra før som heter det men det skrives Ewelina... Men jeg syntes det ser mye finere ut med V:)
Miranda C Skrevet 14. desember 2009 #13 Skrevet 14. desember 2009 Evelina er helt klart finest! :-) Akkurat som Olivia er finere enn Oliwia ! :-)
Blomstersara Skrevet 15. desember 2009 #14 Skrevet 15. desember 2009 I mitt hode er Evelina ei mørkhåret vever tenåringsjente, med klassiske pene trekk. Ikke spør meg hvorfor... Kjenner ingen som heter det!
Azora Skrevet 18. desember 2009 #15 Skrevet 18. desember 2009 Jeg kjenner ei nydelig jente på 4 år som heter Evelina, ho har lyst langt hår med krøller og blå øyne... Ho argumenterer godt (kan til tider være sta) - samtidig som ho er høflig, kvikk og skjønn. Liker navnet veldig godt, syntes det var fint med det samme jeg hørte at ho skulle hete det. Hadde ikke hørt det før... :-)
Tremo Skrevet 26. desember 2009 #17 Skrevet 26. desember 2009 Tenker på Evelina som en mørkere,søt jente, men det funker sikkert fint på andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå