Gå til innhold

Hvordan ser dere for dere en jente ved navnet Evelina?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker også godt det navnet

Personen skaper navnet på en måte

Kjenner ingen som heter det

Skrevet

Jeg kjenner ingen som heter det, men jeg tenker på en blond søt jente med blå øyne :-P Aner ikke hvorfor, men kanskje fordi jeg selv er blond og blå øyne, og datteren min også ville sett sånn ut :o) ikke vet jeg

Skrevet

Evelina er forresten et av de peneste navnene jeg vet om! :-) Er det du som har Anjelica fra før?

Skrevet

Søt, blond og rettferdig og litt sta - akkurat som datteren til Katrine Mohold, hun er skjønn!

Skrevet

Tror det er den ballettdansende musa på barnetv=) hehe...

fint navn da!

Skrevet

syntes det er litt morsomt å høre hva andre forbinder med navnet, spesielt siden det ikke er så mange som heter det:)

Så ønsker gjerne flere kommentarer:)

Mamma, Adriana og Maximillian, jeg syntes også det er et nydelig navn:) var litt usikker med en gang siden jeg nesen ikke hadde hørt det før men liker det bare bedre og bedre:)

Og ja det er jeg som har Anjelica fra før, har bare byttet nick:)

Skrevet

Ok, da vet jeg det :o) Var det jeg som ''ga'' deg det navnet? Kom med forslaget er kanskje en bedre måte å ordlegge seg på ;-D Hehe

Skrevet

Syns det er kjempe fint=)

Har ei som heter Evelinn...ikke så langt unna, så kanskje ikke så rart om jeg syns det er fint=)

Skrevet

Ja det kan godt hende det var deg jeg fikk det av;)

kjenner også en fra før som heter det men det skrives Ewelina...

Men jeg syntes det ser mye finere ut med V:)

Skrevet

Evelina er helt klart finest! :-) Akkurat som Olivia er finere enn Oliwia ! :-)

Skrevet

I mitt hode er Evelina ei mørkhåret vever tenåringsjente, med klassiske pene trekk. Ikke spør meg hvorfor... Kjenner ingen som heter det! :)

Skrevet

Jeg kjenner ei nydelig jente på 4 år som heter Evelina, ho har lyst langt hår med krøller og blå øyne... Ho argumenterer godt (kan til tider være sta) - samtidig som ho er høflig, kvikk og skjønn. Liker navnet veldig godt, syntes det var fint med det samme jeg hørte at ho skulle hete det. Hadde ikke hørt det før... :-)

Skrevet

Dytt;)

Skrevet

Tenker på Evelina som en mørkere,søt jente, men det funker sikkert fint på andre også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...