Gå til innhold

For en pris på Grete Roede kursene i 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt og melde meg på et slikt kurs for og bli litt "fastere" i fisken til sommeren 2010, men når 8 uker koster 1990 ble jeg altså litt forundret. Betaler man så mye for og gå på kurs og få noen få kostholdsråd og møtes 1 gang i uken? Da kan man jo nesten starte sin egen vektnedganggruppe og delta gratis mot og høre andre sine erfaringer!

Skrevet

business er business - dessverre. Vet ikke hva som gjør GR så spesiell, bortsett fra at du lærer å legge / dosere maten på tallerkenen, men det er jo det det handler om - å justere inntak av mat og motregne med forbruk. Det klarer du enkelt selv ved å lese på innholdsfortegnelsen på maten du kjøper. Google litt på hva du som kvinne forbrenner i løpet av en dag og hold regnskap med inntaket (kan være større enn du tror!!!!)

Glem heller ikke at det hat tatt lang tid for kiloene å sette seg, men at de bruker noe lenger tid på å "renne av".

Lykke til

Skrevet

For min del hjelper det veldig å gå på kurs når jeg går ned i vekt. Det er ligger mye inspirasjon til å holde seg til matopplegget i det at en blir veid forran mange andre.

Er helt enig i at det er dyrt, men når en har betalt 2000 kr så MÅ en nesten bare følge opp. :)

Skrevet

Ja, det er dyrt men det er likevel verdt det. Jeg har gått på kurs nå og har gått ned 5 kilo på 7 uker. Tviler på at jeg hadde klart det på egenhånd altså:)

Det er ikke det med kostholds rådene som har vært det mest avgjørende for meg, det er veiingen og det å dele vektnedgangen/erfaringene med de ande som har vært inspirerende!

Skrevet

Det er verdt hver en krone når en går ned i vekt og få lagt om kostholdet. Dette er jo for resten av livet! Jeg gjort dette i høst og gått ned 10 kg. Skal ned 15 til etter jul på et såkalt aktiv-kurs med innlagt trening.

Skrevet

Er det så ille igrunnen? 250 kr gangen? De har jo gratis nettforum med kostholdskurs og dagbok, noe vektklubben.no tar godt betalt for.

Skrevet

Skal jo hjelpe folk å spise mindre. Mao. Man bruker mer penger på helsa si og vektnedgang og mindre på usunn mat. Går garantert i null eller ren fortjeneste på lengre sikt.

Skrevet

oj, de har jaggu fått opp prisen da ja.

Men er ikke forumene og nett-dagboka gratis. Der kan du jo legge inn hva du spiser, så regnes kaloriene ut. Kjempekjekke synes jeg :)

Skrevet

De fleste som går på GR kurs går opp igjen etter endt kurs. Sånn er det bare.

Jeg bruker heller GRs nettside, vektklubben.no. Den er gratis.

Skrevet

GR er livsstilendring. Hvis en ikke gjør det, men går tilbake til gamle vaner etter endt kurs er det jo ikke noen vits. Ikke ALLE går opp igjen. Jeg holdt vekten i fem år sist gang jeg gikk på kurs. årsaken til at jeg må gå kurs igjen nå er at jeg var gravid og ble sengeliggende i ni mnd.

Skrevet

nye prisen for GR-kurs 2010 er kr 1690. Men på første kurset betaler man et engangstillegg på kr 300 for boken: "Roede-metoden" I tillegg får du en sesongbok med matvaretabell,dagsrapporter og nye oppskrifter=) Pluss matvareguiden i egen bok.. For min del er det ihvertfall verdt det. Er like mye et kurs i mental trening, enn et "slankekurs" Har gått ned 20 kg siden i høst:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...