Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har kjøpt ett dukkehus med møbler og figurer til å en dukke,måten jeg fant ut hun likte det på var å ta henne med på butikken først å la hun se overalt å bli spurt hva hun ønskte seg.Hun kysset foresten dukken på utsiden av pakningen av den jeg har kjøpt til henne så jeg vet det blir gaver som er ønsket.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Eldste på 4 får ein togpakke frå Duplo (har ganske mykje frå før men ønska seg så veldigVELDIG eit passasjertog og...), og så "bærbar pc" frå fisher price. Lille på 2 får Duplostall og så eit lite dokkehus frå fisher price. Har med forholdsvis god samvittighet kjøpt leiker, då mamma og pappa gjerne ville kjøpe noko ulltøy )
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 VI har kjøpt mikkemus klubbhus, og en liten pakke med briotogbane med mikke mus. Hun er inne i en mikke mus perode, hvor alt skal være mikke mus, klær, bamser, bøker, leker osv. Vi har også foreldre og tanter og onkler som kjøper endel klær osv:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 Jenta mi på 2 får: -duplo hus/hage. -muldvarpen bok+dvd (hun eeeeelsker den lille tsjekkiske muldvarpen!) -1 sett ullundertøy I tillegg har hun allerede fått på forskudd en del togskinner/tog. Vi kom over noe veldig billig i Sverige i høst og tenkte å spare det til julegave, men hun har blitt så glad i togbanen sin i det siste og vi syntes det ble dumt å vente i 3 mnd med å få lov å bygge/kjøre (hun hadde bare noen få skinner og 2 tog fra før og kom ikke så langt med det liksom) Forresten har hun fått en ting til nå i adventstiden. Vi har kjøpt Little people julekrybbe til henne. Har vært på jakt etter den lenge og endelig fant vi den. Var så heldige at den til og med var på supersalg til 149 kr. Det var en kjempesuksess, hun elsker den og leker masse med den. I tillegg har hun fått lært seg litt om Betlehem og Jesusbarnet. Anbefaler virkelig denne til andre småttiser også, det er så mye av julens pynt og saker som de små ikke får røre, levende lys og ting som kan knuse. Julekrybben lyser og spiller julesang og snuppa kan ordne så mye hun vil med den. Litt bortskjemt kanskje, men jeg synes det er helt greit å la de små få mye gaver hvis det er bra ting som de får mye glede og læring av!
1mor Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Tulla mi på 2 år får eit komplett lite barnekjøkken med "mat" og utstyr:) Hun elsker å vere med på kjøkkenet og hjelpe til med å lage mat og bake så dette trur eg vil bli ein perfekt gave:) dyrt men verdt det:)
camillah 2 små Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Så kjekt! Tulla vår skal få et lekekjøkken (vi fant et som ikke var så dyrt) og trommesett. Mormor og morfar gir tulla tripptrappstol og farmor og farfar gir sengetøy og dyne til den nye senga (hun skal flytte ut av sprinkelsenga i jula).
Bebés'ilvousplâit Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Jenta vår på 2 år får Hinkel Pinkel blanket time til jul. Hun har gått i månedsvis og båret på den når vi har vært i lekebutikker:) Hun får også et par deilige Hello Kitty-tøfler fra "nissen". Gutten vår på 6 får Nintendo DSi. Litt "over the top", men så ønsker han seg den veeeldig, og man vil jo så gjerne glede ungene i jula
hildis :) Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Vi har kjøpt skipakke til jenta vårres. Hun blir snart 3 år. Syntes det var kjempegøy å gå på ski allerede i fjorvinter
kmne+ida+sara Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Vi har kjøpt Fisher Price "dukkehus" til jenta vår. Hun fylte to i november, og har så godt som alt en jente på to "trenger" av leker... Hos helsesøster på to-årskontroll lekte hun med et sånt hus, og elsket det! Dessuten kjøpte jeg en Fisher Price julekrybbe som en liten førjulsgave, som skal pakkes vekk med jula, og det var kjempesuksess!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå