Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn en eskimo i går i Porsgrunn. Vi hadde fire fine egg, men pga problemer med innsetting måtte alle fryses og vi reise slukøret hjem igjen. Etter en del om og men fikk vi endelig prøve oss på et fryseforsøk i går. Det gikk over all forventning. Ingen problemer med innsetting denne gang. :-) Det ene egget gikk riktignok i stykker, men et er på plass og forhåpentligvis i ferd med å bli en liten krabat og de to andre ligger som reserver klare "som et egg" på å trå til om dette skulle gå gale vegen. Vi krysser fingrene og prøver å holde ut ventingen til første Juledag som er testedagen. :-) Spennendes å lese om dere andres erfaringer her.

Fortsetter under...

Hei Skatt 4,

Oi så spennede da, har ikke hørt om problemer ved innsetting før synd det det da. Men du ruger sikkert på gull egget.

Ruger selv på to eskimo egg jeg da som jeg fikk satt inn 4 des. det er spennede denne ruge tiden.

Lykke til med rugingen :)

• 3 uker senere...

Hei :-) Takk og i like måte. Håper det har gått bra for dere! Vi har vært uten nett i tre uker, så jeg fikk ikke svart deg før nå desverre. Det gikk gale vegen denne gang, men regnet også litt med det da det var våres første forsøk. Om alt går etter planen setter vi inn en ny eskimo i uke fem. :-) Det er nok gull egget. ;-) Det er litt mere spennendes en hva vi har godt av dette.

Hei. Jeg så dette innlegget først no jeg. Beklager.

Så synn att det ikke gikk denne gangen.

Heldigvis har du flere egg på frys.

Jeg har heller aldri hørt om problemer med innsetting. Kan jeg spørre hva som skjedde?

Blir spennende å følge deg fremmover.:)

Hei Pia 76. :-) Ja dette er utrolig spennendes. Jeg fikk ikke satt inn embryoet pga. en veldig bakovervendt livmor rett og slett. Jeg måtte bort igjen til Porsgrunn til en grundig sjekk i narkose. Da fikk de sjekket skikkelig og alt var i skjønneste orden bortsett fra en som sagt veldig bakovervendt livmor. Neste innsett visste de hvor de skulle føre det inn og etter gode forklaringer fra kirurgen gikk det helt uten problemer. Nå er det bare å vente i spenning til neste innsett. Det blir antakelig i uke fem. Tvi tvi. :-) Holder du på med prøving eller er du en av de heldige som ruger?

Annonse

Jeg er igang med mitt andre ferskforsøk. Sprayer nå,,,,første ul blir 29 januar.

Så blir nok uttak å innsetting i uke 5 her også :o)

Mammaklar85: Eskimo egg,,er bare en *tulle benevnelse vi har* hehe.

Menes fryseegg :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...