Gjest Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg vil bare si gratulerer alle sammen med det som må være den aller største julegaven man kan få. Nyt tiden fremover, med voksende mager. Og håper jeg ikke ser dere igjen her inne før om tidligst 10 mnd Mange juleklemmer fra Pfefferkorn! (i tillegg suger jeg til meg all babystøv jeg kan)
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Tusen takk! Må si at det er den beste julegaven jeg har fått iallefall:) DYTTER alt babystøv jeg kan over til deg!!! Nå håper jeg bare at det holder seg der det skal være, men har aldri mistet før så vil tro det går bra:) Krysser ti fingre og tær for en frisk og fin unge til alle de som er gravide, og at alle de som nå venter blir gravide innen kort tid:):) Juleklem fra Cleo
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Tusen takk=) Er enig i at det å være verdens beste julegave! Bombarderer snille deg med babystøv og håper eg treffer deg på 1.tri snart! God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå