Gå til innhold

kjøper dere julegaver "fra" babyen`?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes også sånnt er litt moro! ;-) Jeg har kjøpt julegaver "Til lille prinsen vår fra mamma", som mannen min får på julaften. Jeg har kjøpt tre julegaver som jeg vet mannen min vil sette pris på. Det ene er små "Nike" sokker som ser ut som joggesko, én Metallica t-skjorte i babystr og et par baby "DC" sko som er helt like som de pappaen har! :) Jeg kjøper som regel masse nusselig lyseblått babytøy, og tenkte det kunne være moro å overraske mannen min på julaften med litt "tøffere" babyting som han liker :-)

jepp :) mange av julegavene til tulleruska vår på to i år, blir fra "babyen i magen" vi er veldig optatte av og innlemre den i hverdagen allerede slik at vi får forberedt henne best mulig på det som skal skje og at det faktisk kommer til og komme en baby.. har jo aldri gitt noen søsken før så kan jo være helt feil taktikk, men da får vi prøve og feille litt :) foreløpig virker det til og gå greit ihvertfall, da hun selv har funnet seg et rituale om at hun skal kose magen, og spiser hun noe skal hun dele med babyen og putter smuler i navelen min :) veldig sjarmerende synes nå jeg :) å på kvelden blir det ramaskrik hvis hun ikke får nusse "bebi i magen", og hviske "elskel dææiii "" (mens mamma ligger diskret og tørker tårer =P )

God jul alle sammen og deres små både i og utenfor magen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...