Gå til innhold

Alder

Msk87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lite aktivitet her inne egentlig:) titter innom her fra tid til annen for å se..Jeg har akkurat fylt 20, og er snart halveis med nr. 3.:)

Skrevet

jeg er 21! Vi skal være glade vi er unge og gravide ;)

Skrevet

Jeg er 18 og har termin på Januar nå. Førstegangsfødende.

Ja, det er veldig lite aktivitet her inne.

Skrevet

21 år prøver alt vi kan! :) *****har så lyst på en liten spire'*****

Meldte meg inn her i dag, men syns det er meget lite aktivitet her inne... andre forum som er bra?

Skrevet

jeg også la merke til at det var veldig lite aktivitet her inne.. så dumt! venter mitt første barn i februar! ikke planlagt. skulle ikke bli mamma før jeg var 30 var planen !:P

Skrevet

Heisann :D

Jeg er 19år, og venter førstemann! :)

Er også veldi lite aktiv her inne, men er innom å ¨myser¨ litt avogtil :)

Skrevet

Er 19 år og venter førstemann i begynnelsen av februar :)

Ja, som dere sier, er ikke mye aktivitet her inne. Men det kan vi jo prøve å gjøre noe med. Gøy å holde seg litt oppdatert og følge med på andre også :)

Hvor bor folket?

Skrevet

Er 22. Har termin 3 januar venter en gutt, har ei datter på 5 år fra før:)

Skrevet

hadde vært morsomt å fått litt fart i dette forumet igjen ja..:) Jeg føler meg egentli litt gammel til å være her da:p ikke i år, men erfaring.:P

Skrevet

jeg er 21 og venter 1. ! :D

til Tinkerbelly; bare fortsett å prøve det! Og gled deg!!

Skrevet

21 år, venter første i januar :)

Skrevet

Enig med deg "baby nr 3 på vei!". Nei, det vil jeg si ikke si. Da har du mer erfaring og bringe med vettu, fint for oss iallefall ;)

Men er det noen av dere unge mødre som bor i Trondheim? Eller hvor kommer folket fra?

Skrevet

Er 19, og har ei jente på 6 mnd.. så henger her ikke så mye lengre. Er derimot på BABYVERDEN hver dag, beste forumet og MASSE liv og herlige jenter. Så meld dere inn der så er det eget forum for hver måned også :)

Skrevet

Meldte meg faktisk inn der i dag, men synes det var mye mer uoversiktlig, men det er kankje fordi jeg har vent meg til denne. Har ei venninne som også anbefalte meg babyverden, og sa at aktiviteten der var mye større, så får vel prøve å bli kjent med det forumet :D

Skrevet

er 19 og venter første i januar :) er heller aldri her inne lenger omtrent.. er også på BABYVERDEN .... er sååå bra der :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er 21 og venter nr 2 i september:)

Skrevet

18 år og har en nydelig datter på 2 år :)

Lizbeth91, er du den jeg tror du er? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...