Gå til innhold

Finnes det en tvilling/søsken-vogn som har 2 separate kalæsjer og at begge deler har full liggestilling?

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Er så mange vogner som har felles kalæsj og at ryggen på vogna vare kan legges nesten helt ned... Vil ha en med separat kalæsj og full liggestilling.

Håper noen kan hjelpe????

Fortsetter under...

Annonse

Anbefaler Easywalker sin tvilling/søskenvogn.

Den er kjempegod å trille, lett og tar liten plass når man legger den sammen.

Bagen kan du ha mot deg. Det er full liggestilling, to kalesjer.

Både jeg og ungene elsker vognen:)

Bare ett minus med alle de vognene som er nevnt. Det er ikke vendbar sittedel på noen av dem. Og jeg liker å ha barnet mot meg da dem er små. Men er jo ikke så mange vogne som har det da...

Jeg har kjøpt den nye Tfk twinner twist duo (søskenvogna). Jeg valgte den fremfor easywalker,Oth og Emmaljunga fordi det er seperate kalesjer, du kan har hardbag til babyen,håndbrems og justerbart fotbrett.. Er hittil kjempe fornøyd:-)

Men savner at kunne har den største på 1,5 år mot meg.. Så jeg har i tillegg Firstwheels city twin så bytter jeg litt på:-) Er godt fornøyd med begge... tfk er kanskje litt større hvor city twinen er nettere og lettere.. ikke lett å¨finn drømmevognen:-)

Lykke til:-)

Annonse

Den koster 4000 kr for vogn med 2 sittedele og ca 1000 kr pr bag. Så er en rimelig vogn i forhold til f.eks Tfk,Oth og easywalker. Tfken kostet 10000 kr med 1 bag. Barnas hus har solgt Firstwheels.. Men er usikker på om de fortsatt gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...