Lykkelig 2010<3 Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Hei alle sammen! Idag testet jeg positivt på hjemmetest!! Det var ingen tvil om resultatet, men jeg bestiller meg nok en legetime for å få det bekreftet! Jeg er så lykkelig! Ung, men lykkelig!!! Håper på god kontakt her inne
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 gratulerer så mass.. hjemme tester er like sikkre som de testene legen tar så gratulerer så masse og velkommen i gjengen
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Gratulerer så masse=)
*jente2010&jente2013* Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Gratulerer sååå masse(",) Jeg også testet positivt i morrest:) Ringer legen etter hvert for å høre gangen videre:) Håper du får et fint svangerskap, nyt tiden<3
Lykkelig 2010<3 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2009 Takk, alle sammen!!! Sitter bare og smiler, og leser alt som er å finne på internett =P Utrolig følelse.. Gratulerer, alle sammen og håper dere nyter svangerskapet like mye som jeg har tenkt til! Har lest mye om quick respons nå, mange som sier den er så dårlig =/ Likevel velger jeg å tro at den stemmer, fikk to sterke streker med engang. Åh, hurra jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå