magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Er novise ;oP Har fullammet til nå, men har startet med grøt og da syns jeg det ble pes å pumpe meg for å blande i grøten. Lurer på følgende: -Vann til tilberedning må alltid kokes eller? Kan det kokes tidligere på dagen og varmes i vannbad senere? -Må flasken som jeg blander vann og mme-pulver i, kokes mellom hver gang eller holder det å vaske? Koker jo ikke tallerkenen som jeg blander grøt i liksom... Kan jeg blande opp mme for flere dager? Eller må det brukes med en gang? Takker for svar fra dere erfarne mme-mammaer )
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Det er vel bare maisgrøten som skal blandes med melk. Ellers inneholder vel de fleste grøtene melkepulver og skal kun tilsettes vann. Jeg bruker vannkoker på vannet til grøten og mini har aldri vært dårlig i magen av den grunn
magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2009 Åja, da kan jeg kanskje gå over til annen type grøt snart da. Det hadde jo forenkla det hele en god del
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Vi har bare brukt risgrøten fra 4 mnd alder. Av den grunn at maisgrøten smaker jo pyton... og så er det lettere å bare blande med vann
magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2009 Ja fytterakern den er ikke god!! Trodde det var sånn det skulle være jeg :oP Hehe nei da skal jeg kjøpe risgrøten i morgen ) Jeg må vel gi smaksprøver i begynnelsen når jeg starter med ny type grøt da?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Ingen anelse. Her gav vi smaksprøver med maisgrøten i to dager før jeg fant ut at stakkars lille snupp skal få slippe å spise den Så fortsatte vi med smaksprøver på risgrøten og kom vel opp i full porsjon i løpet av en ukes tid. Har gått helt fint med magen hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå