Gå til innhold

Symptomene mine forsvinner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+2 i dag. Begynte med et par dråper blod i trusa når jeg var 5+4. Fortsatte de følgende dagene med litt brunlig utflod. Når jeg var 5+6 hadde jeg en del frisk blod i trusa. Trodde da at jeg kom til å abortere. Fikk komme på akuttime til spesialist, men var for tidlig å klare å se om det var noe liv. Skulle få komme tilbake to uker etter. Da er jeg 8+0. Blødningene stoppet helt opp, og hadde bare litt brunlig utflod et par dager etter. Legen sa det så ut som det var et lite sår i livmorhalsen. Har prøvd å roe meg, men nå føler jeg symptomene mine forsvinner. Hadde veldig ømme bryster til å begynne med, og de vokste tydelig. Nå føler jeg brystene er slappere, og er ikke så øm lenger. I mine andre svangerskap har brystene vokst veldig, og jeg har vært veldig kvalm fra uke 5. Er kvalm nå også, men kaster ikke opp. Har litt stikninger neserst i magen, men lite menssmerter. Dette hadde jeg mye av i de to andre svangerskapene. Til å begynne med nå hadde jeg faktisk en del kynnere, men nå er også disse borte. Er redd det er et tegn på at det ikke er noe liv inni meg, eller at svangerskapet er utenfor livmora. Noen som kan komme med noen beroligende ord, eller lignende erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...