Gå til innhold

To tette og trenger hjelp til vognvalg

Anbefalte innlegg

Veldig rart med nummer to i magen...tenker nesten mest på hvordan vi skal gjøre det med vogn.

Vi har en Easy Walker Sky til snuppa vår. Hun blir storesøster i juni, når hun er to år.

Planen nå er å skaffe:

Søskenvogn

Babybag til Easy Walker'n og bruke den til minstemann

En trille til storesøster, bl.a. så pappan kan levere i barnehagen mens jeg er i permisjon.

Men er det andre måter å gjøre det på? Tre vogner er jo ganske mye, og vi bor i leilighet, så jeg vet ikke hvor vi skal gjøre av alt sammen. En vogn i kjelleren, en i oppgangen og trille sammenslått inne, kanskje. Det er jo ikke helt ideelt.

Fortsetter under...

Hei

Blir ca 2 år og2-3 mnd mellom våre. Jeg titter bittelitt på søskenvgoner jeg nå da. Er det aktuellt for dere? Kjempe lyst på EasywalkerSky tvillingvogn med 1 bag. Men usikker i o m at de ikke blir sååå tette men dog litt tette likevel da. Og junnior her er glad i å sitte i vogn å peke og spørre :)

Vanskleig dette asså, håper du finner ut av det :)

Den har jeg også lyst på! Vanskelig å vite når den eldste blir lei av å sitte i vogn, ja :)

Det går jo an å bare ha søskenvogn og trille rundt med baby på dagtid i den. Da blir det i hvert fall en vogn mindre. Heldigvis god tid til å tenke fortsatt :)

Ja vanskelig å vite. Men jeg orker ikke trille med søskenvogn med kun en oppi. Har jo fortsatt teutonian som gutten vår bruker nå, skal kjøpe til bag til den. Så en søskenvogn når begge skal trilles. Er ofte på tur i marka etc. Og til og fra bhg med junior må jo minsten være med å hente. Men bærer endel i sjal/sele etc. Valgets kvaler.... EW tvilling er jo ikke akkurat billig så må tenke nøye over om vi kommer til å få valuta for kronene :)

Jeg har 17 måneder mellom mine to minste og etter at elstemann av de to fylte to år ville han ikke sitte mye mer i vogn. Og for det meste er vi jo to som er på tur sammen også slik at vi tar hver vår vogn, så vi solgte tvillingvognen ganske raskt.

Hvis vognen mest skal brukes til levering i barnehagen og andre småturer alene med to barn kan vel P&T vognene være greie, der man kan ta av og på søskensetet etter behov. I`Candy-vognene har også varianter med avtagbare søskenseter.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...