Gjest cunning stunts Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg roper i skogen Men skogen er stille Den lytter så vaktsomt - HER KOMMER DEN LILLE! Vår Julepatetisk på lette små føtter som danser så nett over mose og røtter og maler vår verden så lysende full av regnbuenetter og soler av gull!
Patetica fåkksi Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 *dån* Disse hadde jeg faktisk ikke sett! Hør, hør *gong* en stemme fra skogen! Det er Patetikum PAteeetikuUUM! Se, der kommer hun! På sine små føtter i størrelse førr, hun tråkkemasserer rygger for de som tør, det er ikke en geisha, det er ikke det, nei faen der feis'a den gode stemningen ble borté. Du kan kle en ape i pensko og dress Det er fortsatt en ape med diktskrivningspress Du kan putte Patetica i en kengurulomme og gi henne epler, tomater og plomme. Hun maler, som en katt, av fornøyelse, men likevel er hun innimellom et stort hespetre. Spør anonym, de var hun som skrev det. "Hun hermer etter Sug Lut" - sa hun med store forbokstaver og sure maver. Konklusjonen i denne visen er: *gong* Gu så glad jeg ble for det diktet der :-D
Gjest cunning stunts Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jeg bøyer meg i støvet. Og anonym har jo til stadighet intet å melde, men bruker mye tid og krefter på å bekjentgjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå