Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Del Skrevet 12. desember 2009 Kan ikke finne det igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141125364-si-meg-har-innlegget-om-servicen-p%C3%A5-barnas-hus-blitt-borte-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarihønaMedHvitveis Skrevet 12. desember 2009 #2 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei, ja det er fjernet. Det var min feil :-/ jeg skulle legge ut litt av svaret jeg fikk på mail da jeg sendte en klage, men jeg glemte å slette navnet til den stakkars damen som svarte, så jeg måtte be moderator fjerne det. De fjernet visst hele tråden ser jeg. Kort fortalt så la de seg flat, svarte saklig og ordenlig, forsøkte å forklare årsaker som noen ganger kan gi kunder opplevelse av dårlig service (sykdom, ferie, kampanjedagerstress, helg). Det er jeg jo klar over, jobbet i butikk selv, men selv om man ikke kan hjelpe kunden så kan man oppføre seg profesjonelt og høflig. Og i allefall prøve, ikke stå bak kassa og glo.. Men de la seg altså flat og lovet at det vil bli tatt videre og jobbet med. Alle de ansatte skal ha fått opplæring i bilseter og barnevogner av de enkelte produsentene. Skulle ikke tro det, men.. Og så jobber de for å få oppfriskning fra produsentene over nyttår. Så vi får håpe det bedrer seg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141125364-si-meg-har-innlegget-om-servicen-p%C3%A5-barnas-hus-blitt-borte-ut/#findComment-141125466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå