Gå til innhold

Må jeg dra til legen etter en sa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt tirsdag me cb digital, gravid 1-2 stod det.

Idag begynte jeg å blø masse å har veldig menssmerter.. Regner med dette er en sa.... må jeg dra til lege for å sjekke at alt er kommet ut av seg selv, eller kan jeg stole på at kroppen ordner opp selv? har aldri hatt sa el ma før så jeg aner ikke,,, var jo ikke så langt på vei da,, 4+5 idag..

Huff, er litt deppa nå... ønsket så veldig at d skulle gå bra :(

Men, da får vi bare kose oss masse i jula da, å satse på at d går bedre neste gang! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjipt!! Jeg er ikke helt sikker på dette, men jeg tror kanskje du kan se det an, og la være å dra til legen hvis alt normaliserer seg etter noen dager. Det er jo såpass kort tid etter ikm, at hvis du ikke hadde fulgt med på dagene og ikke prøvd å bli gravid, så ville du kanskje bare trodd det var forsinket tr.

Lykke til videre, håper det klaffer fort for deg, og at alt går bra neste gang!

Skrevet

Leit at du mistet. Jeg hadde en sa for et par år siden. Jeg bare snakket med legen. Trengte ikke komme inn hvis blødningene fortonet seg "normalt". Som hun sier her, så kunne du til vanlig bare trodd et var en forsinket mens... Mest sansynlig ordner kroppen opp i dette selv. Og du slipper lege-besøk. Men er du usikker så ringer du legen i morra. Håper det går greit og at dere får en fin jul likevel... :)

Skrevet

Tror det skal gå veldig bra å ikke gå til lege siden det er så tidlig.

Men, det du kan gjøre selv er å ta en ny graviditetstest om et par uker for å sjekke at hcg er ute av kroppen. Hvis det er det, så kan du nok slappe av. Er det hcg i kroppen må du til gyn å få fjernet restene, enten medisinsk eller kirurgisk. Kan jo også være at du har hatt 2 foster, et som gikk til grunne tidlig og et som fortsetter å vokse i magen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...