Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Jeg og sambo hadde sex igår kveld, og idag tidlig oppdaget jeg litt lysebrun utflod!! Er kjempe redd Det stikker litt avogtil i livmoren, men ikke sånn veldig vondt. Lysebrunt er OK sant??? Burde jeg gå til legen og sjekke?
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2009 Glemte å skrive at jeg er 8+6 idag.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 det sies at det er normalt og ha litt blod etter sex..
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2009 Det håper jeg virkelig Sitter her og er kjempelei meg, vil ikke miste lille bebisen
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 men du kan godt ringe legen din og høre for og være på sikkre siden..
Lilla liten Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 det samme skjedde med meg,oppdaget brunt blod i trusa morningen etter. ble helt uttafor og dro til legevakten. de brukte et slikt apparat for å høre hjertelyd og det dunket som bare det!!!! var da 9+1. og var på ultralyd i 10+3 og det var et sprellende lite barn der. håper dette hjelper på humøret:)
Candygirl_ Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 har oxo hatt brun utflod og ble veldig bekymret, det kom uten sex oxo. var på ul og der var det en sprell levende baby som viftet med armer og ben, og hjerte som banket. alt er nok bra:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå