Gå til innhold

noen som er i fin form helt til de spiser?*kvalme*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde noen dager der jeg var kvalm som bare det hele tiden uansett hva, så forsvant kvalmen et par dager før den koom tilbake igjen men, det som skjedde da var at jeg er i grei form helt til jeg drikker eller spiser, uansett når på døgnet, da blir jeg så utrolig dårlig at jeg må spy opp igjen alt=(

jeg er 6+4 nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg kjenner det godt igjen! Begynner å vegre meg for å spise fordi jeg veit jeg blir dårlig så fort jeg får i meg mat.. Men det går litt opp og ned, og jeg kjenner det ofte med en gang jeg står opp om det er en god eller dårlig dag.. i dag er det kun potetgullet jeg har spist ganske nylig som har holdt seg nede, mens andre dager kan det gå helt fint..

jeg er 11 uker i morra

Skrevet

ja er ikke akkurat kjekt å spy oppigjen alt som havner i magen=( men men så lenge det er et nurk i magen og alt går bra på den tidlige ul så er det verdt det...=)

Skrevet

nei, absolutt ikke, men med tanke på det endelige resultatet så er det jo vel verdt det.. endelig fått i meg litt næring i dag uten å få det opp igjen, så det får vel holde for denna gangen.. babyskritt :)

har kun ordinær oppfølging jeg da, så jeg prøver å bare ta det med ro og vente med (litt manglende) tålmodighet til ordninær ul over nyåret en gang.. syns tida går ufattelig sakte, samtidig som den flyr..

lykke til med ul og tida framover :)

Skrevet

takker=)masse lykke til du også fremover=)

Skrevet

Fin og fin form. Jeg er kvalm konstant, men kaster ikke opp før jeg spiser. Da kaster jeg opp alt. Prøver derfor å spise sjelden, så jeg slipper bruke så mye energi på å kaste opp.

Enig i at det er viktig å fokusere på hvorfor vi har det slik, at det kommer noe godt ut av det. Hvis ikke hadde jeg ikke holdt ut. Lykke til videre og håper kvalmen gir seg snart for oss alle.

Skrevet

jeg er også sånn, og ingenting av det de sier skal hjelpe funker heller. Ikke sånn reisesykearmbånd og ikke tablettene legen ga meg heller.

Den eneste måte jeg har beholdt litt væske på er å ligge helt flatt i timesvis etterpå. Skikkelig slitsomt.

Håper det blir bedre snart eller så blir jeg gal, har lest alle bøkene i hylla snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...