Sommersnupp:) Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 La nettopp denne inn på forumet til terminklubben, før jeg kom på at det kanskje var mer respons å få her;) Jeg er nå i uke 7+1. Lurer på om det er flere her som plages av svimmelhet? Hvor lenge varte det hos dere, tips om hva som hjelper? Har vært skikkelig svimmel i flere dager nå, og kommer meg ikke noen steder uten at det svartner for øynene.. Litt lei meg akkurat nå siden jeg egentlig skal på venninnejulebord i kveld, men må avlyse på grunn av dette.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 hei hei.. jeg er får svimmelhet når jeg ikke har spist noe om morra`n og står mye.. dette begynnte når jeg var i uke 7.. nå er jeg i uke 11 og fikk det igjen her en dag på jobb,glemte og spise eplet jeg pleier og gjøre på vei til jobb.. så da måtte jeg bare sette meg ned i noen min og ta en banan,da gikk det over...men jeg er avhengi av og sitte mye,kan ikke stå rolig for lenge..
Nikki 75 Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Heisann! Jeg var veldig plaget med svimmelhet de første månedene. Dessverre kan jeg ikke trøste deg med at det gikk over før i uke 15 eller noe slikt. Nå er jeg i uke 27, og nesten ikke plaget. Jeg vet ikke om det skyldtes det lave blodtrykket mitt eller ei, men jeg fant ikke noe som hjalp noe særlig...
:) ! Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Jeg er også svimmel, og veldig slapp.. Føler meg rett og slett helt utmattet! Er 6+1 i dag. Kvalmen kommer og går litt, men føler meg helt elendig form egentlig.
Sommersnupp:) Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2009 Ok, men tusen takk for svar likevel:) Hjelper bittelitt bare å høre at jeg ikke er den eneste;) Håper det snart blir bedre!
(Muskat) Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 Drikk nok vann:) Det kan nok hende du har lavt blodtrykk. Jeg er plaget med det til vanlig og når jeg er gravis, blir det enda værre. Kvalm og svimmel er ingen gos kombinasjon, men det hjelper om jeg klarer å drikke nok vann i løpet av dagen. Har alltid en halvliters flaske klar i veska.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Ja, svært mye Tar vitamina og drikke masse vann, men får både blodtrykksfall og e mye svimmel, men blidd litt bedre nu når æ e i uke 13, så håpe d går over for dæ også etterhvert
nicki82 Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Hva med jerntilskudd?? Jeg hadde en blodprøve som viste at jg hadde for lite jernlagre. Har ikke hatt problemer med det før, men det var vel nært knyttet til graviditet. Legen har uansett et eller annet for slikt, kan jg tenke meg til (uten at jg vet noe erfaringsmessig) : ) Lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå